لغو پروازهای شرکت‌های اسپانیا به اسرائیل

از هفته گذشته شرکت‌های هواپیمایی از سراسر جهان پروازهای خود به سرزمین‌های اشغالی را به علت ناامنی حریم هوایی این منطقه لغو کردند.

به دنبال تنش‌ها در منطقه غرب آسیا و پس از اقدام بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی در لغو پروازهای خود به سرزمین‌های اشغالی، شرکت‌های اسپانیایی نیز از این رویه پیروی کردند.
 
به گزارش تسنیم، روزنامه جروزالم پست گزارش داد که خطوط هوایی «ایر اروپا» و «ایبریا» اسپانیا امروز شنبه پروازهای خود را تا روز چهارشنبه 7 اوت به سرزمین‌های اشغالی لغو کردند.
 
این روزنامه همچنین نوشت که اوایل امروز شنبه شرکت هواپیمایی «ایبریا اکسپرس» نیز پروازهای خود به سرزمین‌های اشغالی را تا یکشنبه و دوشنبه لغو کرد.
 
از هفته گذشته شرکت‌های هواپیمایی از سراسر جهان پروازهای خود به سرزمین‌های اشغالی را به علت ناامنی حریم هوایی این منطقه لغو کردند.
 
در حالی که رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که حریم هوایی خود در شمال را به دلیل نگرانی‌های امنیتی بسته است اما فرودگاه‌های بین‌المللی بن گوریون و رامون باز خواهند ماند، خطوط هوایی بین‌المللی ترجیح دادند به دنبال تشدید تنش‌ها و افزایش نگرانی‌های امنیتی، کلیه پروازهای خود به مقصد این رژیم را لغو کنند.
 
لوفت هانزا، ایربالتیک، فلای دبی، دلتا، یونایتد ایرلاینز، اتریش ایرلاینز، خطوط هوایی بروکسل، بریتیش ایرویز و ایر ایندیا از جمله خطوط هوایی بین‌المللی هستند که تا به حال کلیه پروازهای خود به مقصد رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق درآورده‌اند.
 
در همین راستا وزارتخانه‌های خارجه آمریکا و انگلیس از اتباع خود خواستند خاک لبنان را ترک کنند.
 
یدیعوت آحارانوت مدعی شد وزارت خارجه آمریکا از کلیه اتباع خود درخواست کرد تا خاک لبنان را ترک کنند. وزارت خارجه انگلیس هم از اتباع انگلیسی درخواست کرده از این کشور خارج شوند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان