افشاگری تکان‌دهنده درباره بیل گیتس؛ خیانت‌های متعدد و رفتارهای نامناسب با زنان

کتاب جدیدی که به زودی منتشر می‌شود، پرده از ابعاد تاریک زندگی خصوصی بیل گیتس برداشته و از خیانت‌های متعدد او و رفتارهای نامناسبش با زنان جوان در مایکروسافت پرده برمی‌دارد.

به‌ادعای یک کتاب جدید که به‌زودی منتشر می‌شود، بیل گیتس ظاهراً در اطراف زنان جوان مایکروسافت «مثل بچه‌ای در فروشگاه شیرینی‌فروشی» بود.

به گزارش دیجیاتو، در کتابی که قرار است درباره «بیل گیتس» به چاپ برسد، جزئیاتی درباره زندگی خصوصی هم‌بنیان‌گذار مایکروسافت افشا شده است. به‌ادعای نویسنده این کتاب، بیل گیتس بارها به «ملیندا فرنچ»، همسرش، خیانت کرده و ظاهراً در اطراف زنان جوان مایکروسافت «مثل بچه‌ای در فروشگاه شیرینی‌فروشی» بود. این موضوع در یک مقطع به حدی رسید که طبق گزارش‌ها، این شرکت ممنوعیتی را برای تنهاماندن کارآموزان با او وضع کرد.

براساس گزارش Daily Mail، «آنوپریتا داس» (Anupreeta Das)، روزنامه‌نگار نیویورک تایمز در کتاب آتی خود جزئیاتی از روابط صمیمی این میلیاردر با زنان را برملا کرده است و می‌نویسد که خیانت گیتس باعث شد همسرش ملیندا فرنچ برای مدتی طولانی در عذاب باشد و سرانجام از او جدا شود.

افشای روابط بیل گیتس در مایکروسافت

آنوپریتا داس در کتاب خود با نام «میلیاردر، نِرد، نجات‌دهنده، پادشاه: بیل گیتس و تلاش او برای شکل‌دادن دنیای ما» ادعا می‌کند که ازدواج بیل گیتس سرانجام در سال 2019 هنگامی که ارتباط او با «جفری اپستین»، سرمایه‌دار و مجرم جنسی آمریکایی آشکار شد، به نقطه شکست خود رسید.

افشاگری تکان‌دهنده درباره بیل گیتس؛ خیانت‌های متعدد و رفتارهای نامناسب با زنان

داس می‌نویسد که قبل از ازدواج، بیل گیتس اغلب توسط زنانی که می‌خواستند با او در ارتباط باشند و با پوشیدن تی‌شرت‌های «با من ازدواج کن بیل» توجه او را جلب کنند، محاصره شده بود. یکی از کارمندان ارشد سابق مایکروسافت در این کتاب گفته است که او مانند یک بچه در یک فروشگاه شیرینی‌فروشی بود.

دراین کتاب آمده است که بیل گیتس با برخی از کارآموزان «بنیاد گیتس» نیز ارتباط نامناسب کلامی داشته است و آن‌ها را در تنگنا قرار می‌داد که باید به آینده شغلی‌شان فکر کنند و نخواهند مورد حمله رئیس قرار بگیرند و اخراج شوند. البته به گفته یکی از مدیران سابق مایکروسافت، گیتس زنان را به دام نمی‌انداخت و در ازای موقعیت شغلی جدید از آن‌ها درخواست رابطه نمی‌کرد، بلکه این میلیاردر صرفاً «جذاب‌ و محترم» بود.

آنوپریتا داس پیش‌ازاین نیز در نیویورک تایمز از روابط نامشروع در مایکروسافت افشاگری کرده بود. در آن گزارش آمده بود که کارمندان سابق ادعا می‌کنند مشاور مالی بیل گیتس آن‌ها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود. به گفته آن کارمندان، گیتس از این اتهامات آگاه بود، اما اقدام قاطعی در این زمینه انجام نداد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان