گزارش ظریف از نخستین روزِ کاری در مقام معاونت راهبردی رئیس جمهور

«محمدجواد ظریف» گزارشی از فعالیت‌های خود در نخستین روز کاری در مقام معاونت راهبردی رئیس جمهور ارائه کرد

 «محمدجواد ظریف» گزارشی از فعالیت‌های خود در نخستین روز کاری در مقام معاونت راهبردی رئیس جمهور ارائه کرد.
 
به گزارش ایرنا، «محمدجواد ظریف» معاون راهبردی رئیس جمهور صبح امروز -14 مرداد 1403- با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس گزارشی از فعالیت‌های خود در نخستین روز کاری ارائه کرد.
 
محمد جواد ظریف نوشت: سلام. شنبه، اولین روز کاری پس از دریافت حکم جدید بود. برای حفظ ارتباط با جامعه مدنی که از وظایف محوله است، چندین دیدار مفید داشتم.
 
وی گفت وگو با یکی از معاونین ستاد مرکزی دکتر پزشکیان پیرامون باشگاه توسعه‌گرایی، تبادل نظر با اعضای کمیته محیط زیست شورای راهبری پیرامون میثاق محیط زیست، گفت وگو با فعالین نسل دوم و سوم احزاب پیرامون گسل‌های اجتماعی و مشورت با فعالین فضای مجازی در مورد راه‌های حفظ ارتباط با جامعه و نهادهای مدنی را از برنامه‌های روز اول کاری خود برشمرد.
 
معاون راهبردی رئیس جمهور با اشاره به جلسات بررسی نامزدهای عضویت در هیات دولت، تصریح کرد: این جلسات در حضور رئیس محترم جمهور و با در نظرگرفتن نظر نهادهای نظارتی برگزار شد.
 
ظریف افزود: توجه رئیس جمهور محترم به جمع‌بندی شورای راهبری و تأکید ایشان بر تعامل، وفاق ملی، تخصص و جوان‌گرایی باعث دلگرمی بود.
 
وی ابراز امیدواری کرد که در روزهای آینده نیز گزارش‌های کوتاهی از روند فعالیت خود در این مقام ارائه کند.
 
به گزارش ایرنا، «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور پنجشنبه -11 مرداد 1403- در حکمی «محمدجواد ظریف» را به عنوان معاون راهبردی رئیس جمهور منصوب کرد و مسئولیت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری را نیز به وی سپرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان