سلستیک کادیلاک؛ زیباترین خودرویی که تا به حال دیده‌اید؟ (فیلم و عکس)

سلستیک یک برگ برنده برای کادیلاک در معادلات لوکس صنعت خودرو محسوب می شود.

عصر ایران - کادیلاک زمانی رقیب بزرگی در بخش خودروهای لوکس به شمار می‌رفت. این برند لوکس آمریکایی با رقابت شدیدی از سوی رقبای اروپایی خود مواجه بوده است. اما در چند سال اخیر، شاهد تغییر رویکرد آنها هستیم. غول خفته شاید منتظر فرصت حمله بوده است و کادیلاک سلستیک برقی ممکن است بلیط صعود آن‌ها به قله باشد.

بخش خودروهای لوکس در حال تغییر است. دیگر صرفاً بحث صندلی‌های چرمی و تزئینات چوبی داخلی مطرح نیست، بلکه بیشتر حول محور ویژگی‌های انقلابی با فناوری بالا می‌چرخد. بهترین خودروی لوکس در ربع قرن آینده به یک سوئیت پنج ستاره متحرک شباهت نخواهد داشت، بلکه بیشتر شبیه چیزی است که از بازی های ویدیویی بیرون آمده است.

به نظر می‌رسد کادیلاک این راز را کشف کرده است و سلستیک آن‌ها، گواه عینی آن چیزی است که می‌توان از مدل 2024 با قیمت تخمینی 300 هزار دلار (در زمان عرضه در سال 2023) انتظار داشت.

سلستیک کادیلاک؛ زیباترین خودرویی که تا به حال دیده‌اید؟ (فیلم و عکس)

خودروی مفهومی سلستیک چیزی کم از یک شاهکار ندارد. با طول بیش از 5.5 متر (18 فوت)، همچنان عناصر یک خودروی لوکس را در خود جای داده است. با الهام گرفتن از رقبای خود، نمی‌توان شیب سقف عقب آن را نادیده گرفت.

چراغ‌های عقب مفهومی سلستیک مینیمالیستی و نازک هستند و به [شکلی] منحصر به فرد در لبه‌ها محو می‌شوند، چیزی که در هیچ خودروی برقی لوکس دیگری در صنعت دیده نمی‌شود.

سلستیک کادیلاک؛ زیباترین خودرویی که تا به حال دیده‌اید؟ (فیلم و عکس)

اگر فکر می‌کردید درهای لامبورگینی انقلابی هستند، باید ببینید کادیلاک با درهای خود چه کرده است. تمام درها، از جمله درگاه شارژ خودرو و صندوق عقب، به صورت خودکار و با لمس فعال می‌شوند. همانطور که سرگی نشان داد، تنها کاری که باید انجام دهید، کشیدن دست به روی در است.

بیرونی سلستیک ممکن است آینده‌نگر باشد، اما فضای داخلی آن متحول‌کننده است. این فضا، عناصر بسیاری را از کادیلاک‌های گذشته قرض می‌گیرد و آن‌ها را با ویژگی‌های مدرن و شیک ترکیب می‌کند. و شاید چشمگیرترین ویژگی داخلی، سقف پانوراما عظیم آن باشد که از جلو تا صندوق عقب امتداد دارد. فوق‌العاده است!

سلستیک کادیلاک؛ زیباترین خودرویی که تا به حال دیده‌اید؟ (فیلم و عکس)

تمام خودروهای برقی لوکس یک ویژگی مشترک دارند – نمایشگرهای غول پیکر. همانند مرسدس با ابرنمایشگر (Hyperscreen) اختیاری در خط تولید EQS، کادیلاک با نمایشگر 55 اینچی خود بسیار سخاوتمندانه عمل کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان