آث میلان سیاست حمایت از فرزندآوری بازیکنان را اعلام کرد

این باشگاه ایتالیایی در بیانیه‌ای که در سایت رسمی خود منتشر کرد، اعلام کرد که در صورت بارداری بازیکنان زن در فصل پایانی قرارداد، تمدید خودکار آن را تضمین می‌کند.

برای نخستین بار در فوتبال اروپا، باشگاه آث میلان تمدید خودکار قرارداد را برای بازیکنان زن در صورت بارداری در فصل آخر قرارداد تضمین خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، در اقدامی که برای اولین بار در میان باشگاه‌های برتر فوتبال اروپا انجام شده است، آث میلان یک سیاست حمایتی مادرانه نوآورانه را برای بازیکنان و کارکنان زن خود ارائه می‌دهد و به طور رسمی مجموعه‌ای از اقدامات کمکی را در دوران بارداری و اوایل کودکی فراهم می‌کند که فراتر از مقررات فعلی است.

این باشگاه ایتالیایی در بیانیه‌ای که در سایت رسمی خود منتشر کرد، اعلام کرد که در صورت بارداری بازیکنان زن در فصل پایانی قرارداد، تمدید خودکار آن را تضمین می‌کند.

بر اساس گزارش 2017 مطالعه جهانی در مورد شرایط کار در فوتبال زنان اتحادیه جهانی بازیکنان فوتبال FIFPRO، تنها دو درصد از بازیکنان زن حاضر در پژوهش در چهار قاره جهان صاحب فرزند شدند و 47 درصد گفتند که برای تشکیل خانواده فوتبال را ترک می‌کنند.

اکنون آث میلان تصمیم گرفته است تا برای رشد و توسعه باشگاه و تبدیل آن به الگویی برای پیروی در سطح ملی و بین‌المللی به تصمیمات شخصی زنان نظیر داشتن فرزند و تغییرات متعاقب آن احترام بگذارد.

طبق بیانیه، هدف باشگاه ایجاد محیطی فراگیر است که از رشد حرفه‌ای و شخصی پشتیبانی می‌کند و استاندارد جدیدی را در صنعت ورزش ایجاد می‌کند.

با این سیاست، آث میلان قصد دارد از بازیکنان زن و حرفه‌ای‌هایی که کادر فنی را تشکیل می‌دهند در طول مسیر پیشرفت و رشد حرفه‌ای‌، با ایجاد محیطی که آنها را قادر می‌سازد تا انتخاب‌های مهمی در زندگی داشته باشند، حمایت کند.

این باشگاه، حمایت برای مراقبت از کودک حین فعالیت‌های ورزشی و پشتیبانی از پروازها، زمینه‌های ایجاد حمایت روانی و آموزشی، فیزیوتراپی، تغذیه، اقامت و سایر هزینه‌های سفر را برای فرزندان بازیکنی که باردار بوده یا تنها سرپرست است، به اضافه یک همراه، نیز تقبل می‌کند.

این بازیکنان همچنین از حمایت‌های مربوط به بارداری، پاداش اجباری و بازگشت به فعالیت همانطور که در قوانین جاری، به‌ویژه دستورالعمل‌های فیفا، قراردادهای جمعی AIC و مقررات داخلی باشگاه تصریح شده است، بهره‌مند خواهند شد.

آث میلان سیاست حمایت از فرزندآوری بازیکنان را اعلام کرد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان