۳ کشته در تصادف ۲ خودرو در جاده خرمشهر به اهواز

در این حادثه ۲ زن ۶۰ و ۴۰ ساله و یک مرد ۲۸ ساله به دلیل شدت جراحت جان باختند و ۲ نفر هم مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط تکنسین های اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) آبادان منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تصادف 2 خودرو سواری در جاده خرمشهر به اهواز سه کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت.
 
به گزارش ایرنا از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان دکتر افشین دریانورد روز یکشنبه افزود: پس از تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی 115 در خصوص تصادف 2 دستگاه خودرو سواری پژو پارس و پژو 405 در محور خرمشهر به اهواز، جاده امام صادق (ع) کیلومتر 30 بلافاصله چهار تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌ های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: در این حادثه 2 زن 60 و 40 ساله و یک مرد 28 ساله به دلیل شدت جراحت جان باختند و 2 نفر هم مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط تکنسین های اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) آبادان منتقل شدند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان