آزادی برای لیگ نخبگان آماده می‌شود؛ پرسپولیس خیالش راحت شد

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، با تاکید بر آمادگی ورزشگاه آزادی تا ۲۵ شهریور، به نگرانی‌ها درباره میزبانی این تیم در لیگ نخبگان آسیا پایان داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به آماده نبودن ورزشگاه آزادی تا اطلاع ثانوی می‌گوید این ورزشگاه که درحال بازسازی است برای میزبانی در لیگ نخبگان آسیا از 25 شهریور در اختیار این باشگاه خواهد بود.

به گزارش ایسنا، صبح امروز مهدی نصیبی، مدیر ورزشگاه آزادی اعلام کرد که این ورزشگاه در حال حاضر شرایط برگزاری مسابقات را ندارد و به همین خاطر دیدار ایران برابر قرقیزستان در مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی قرار است در خارج از تهران برگزار شود. بعد از این اظهارات نگرانی‌هایی درباره این که آیا ورزشگاه آزادی به دیدارهای لیگ نخبگان آسیا در شهریور خواهد رسید یا خیر به وجود آمد که اما حالا رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس به نگرانی‌ها پایان داد.

رضا درویش در گفت‌وگو با ایسنا درباره این که پرسپولیس در چه ورزشگاهی از رقیبان خود در آسیا میزبانی خواهد کرد، گفت: ما ورزشگاه آزادی را معرفی کرده‌ایم و آقای نصیبی هم به من گفته‌اند که این ورزشگاه تا 25 شهریور آماده می‌شود و در اختیار پرسپولیس قرار می‌گیرد.

درویش درباره این که ورزشگاه تختی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نمی‌تواند میزبان دیدارهای خانگی پرسپولیس باشد هم گفت: درباره این موضوع کسی به ما رسما ابلاغی نکرده تا برای ورزشگاه جایگزین فکر کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان