بازسازی آزادی؛ کابوس سرخابی‌ها در آغاز لیگ

با تایید مدیر ورزشگاه آزادی، مشخص شد که ورزشگاه آزادی به دلیل بازسازی‌های گسترده، در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر میزبانی بازی‌ها را برعهده نخواهد داشت.

مدیر ورزشگاه آزادی درباره وضعیت این ورزشگاه گفت: استادیوم آزادی به خاطر بازسازی فعلا آمادگی برگزاری هیچ مسابقه‌ای را ندارد.

مهدی نصیبی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت بازسازی ضلع غربی ورزشگاه آزادی و این که آیا امکان برگزاری مسابقات در آزادی وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: با وجود این که کارگران به صورت فشرده و شبانه‌روز در آزادی کار می‌کنند تا روند بازسازی که از زون 5 تا 31 است، سریعتر انجام شود اما با این وجود بعید می‌دانم که امکان برگزاری مسابقات در هفته های ابتدایی لیگ برتر را در آزادی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کنید آزادی تا پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر آماده شود، گفت: سعی می‌کنیم تا نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر آماده شود، اما در حال حاضر شرایط برگزاری مسابقات را ندارد. البته تلاش بر این بود که برای بازی ایران و قرقیزستان آزادی را آماده کنیم که متاسفانه به جهت این که زیرساخت‌ها به دلیل شرایط بازسازی آزادی فراهم نبود، این دیدار نیز قرار شد در یکی از استان‌های کشور برگزار شود تا روند بازسازی دچار مشکل نشود.

مدیر ورزشگاه آزادی اظهار کرد: با وجود این که شبانه روز کار می‌کنیم تا زودتر آزادی را برای هواداران فوتبال آماده کنیم اما کار سنگین است و بازسازی به زمان بیشتری نیاز دارد.

نصیبی در پایان در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کنید روند بازسازی ضلع غربی آزادی تا چه زمانی طول بکشد؟ خاطرنشان کرد: مشخص نیست و زمانبر است. سعی ما بر این است که زودتر آزادی را برای فوتبال دوستان آماده کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان