دعوت از مادران برای عضویت در گروه کُر ارسباران

گروه کُر مادران فرهنگسرای ارسباران از میان علاقه‌مندان به موسیقی عضو می‌پذیرد.

گروه کُر مادران فرهنگسرای ارسباران از میان علاقه‌مندان به موسیقی عضو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، گروه کُر مادران فرهنگسرای ارسباران از میان علاقه‌مندان به موسیقی عضو می‌پذیرد. این گروه در ابتدای سال 1403 در فرهنگسرای ارسباران آغاز به کار کرده و در حال حاضر به صورت مداوم و هفتگی در روزهای دوشنبه از ساعت 10 تا 12 به رهبری و مدیریت سعید رضایت به تمرین می‌پردازد.

این کلاس هر هفته با تمرین‌های آرامش‌بخش و مدیتیشن آغاز می‌شود و پس از آن با انجام تمرین‌های تخصصی تنفس و صداسازی، شرکت‌کنندگان صدای خود را گرم می‌کنند. در طول کلاس مبانی تخصصی موسیقی به صورت گوشی و تجربی به بانوان آموزش داده می‌شود و به وسیله این آموزش‌های تخصصی، صدای بانوان و گوش موسیقایی و شناخت آنها از ریتم تقویت می‌شود. در نیمه دوم کلاس که جذاب‌ترین بخش آن برای اعضاست، به تمرین و خوانش گروهی قطعات اصیل و ماندگار موسیقی ایران پرداخته می‌شود.

گروه کُر مادران با هدف تقویت عزت نفس و خودباوری و شکوفایی بانوی ایرانی تشکیل شده و رسالت آن ایجاد حال خوب برای زن ایرانی است. به دلیل چالش‌برانگیز بودن و فشردگی تمرینات کلاسی، جامعه هدف این گروه رده سنی 25 تا 65 سال است و به بانوان با رده سنی بالاتر حضور و شرکت در این کلاس‌ها توصیه نمی‌شود.

گروه کر مادران فرهنگسرای ارسباران در بدو تاسیس با استقبال چشمگیر زنان مواجه شد و در حال حاضر 100 عضو فعال دارد و همچنان پذیرای علاقه‌مندان به عضویت در گروه است.

علاقه‌مندان برای عضویت رایگان می‌توانند روزهای دوشنبه ساعت 9:45 به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان