دوره‌های مهارتی فیلیمومدرسه رکورد زد؛ بازدید روزانه ۴۵۰ هزار دقیقه ویدئو

فیلیمومدرسه با ارائه بیش از ۶۰ دوره مهارتی جذاب، تابستان امسال را برای دانش‌آموزان پر از یادگیری و سرگرمی کرده است.

حدود  60 هزار نفر از ابتدای تابستان، از کلاس‌های تابستانی «فیلیمومدرسه» استفاده کردند. این پلتفرم آنلاین آموزشی که بیش از 60 دوره مهارتی و تکنیکی جذاب را برای روزهای گرم تابستانی دانش‌آموزان طراحی و تولید کرده، در این مدت به صورت میانگین، روزانه 450 هزار دقیقه توسط کاربران مشاهده شده است. 

 در این پلتفرم با شعار «درس بسه، تابستون با فیلیمومدرسه»، از ابتدای تابستان تا امروز بیش از 22 هزار پکیج توسط مخاطبان فیلیمومدرسه خریداری شده است.

 آموزش زبان کره‌ای، نجوم، کارگاه ساخت اسلایم، سرآشپز، آزمایشگاه امیلی، هوش مصنوعی، آموزش فوتبال، زبان انگلیسی، روبیک و اسکرچ به ترتیب پرمخاطب‌ترین دوره‌های این پلتفرم کمک آموزشی بوده‌اند. 

 برای هر کدام از دوره‌های آموزشی و تابستانی در فیلیمومدرسه، یک مدرک دیجیتالی معتبر در نظر گرفته شده که مخاطبان پس از پایان دوره‌های منتخب آن را دریافت خواهند کرد.

 تا امروز بالغ بر 58 هزار نفر از کاربران قدیمی و جدید، دوره‌های مهارتی «فیلیمومدرسه» را تماشا و استفاده کرده‌اند و بیش از 3 هزار نفر موفق به پایان آنها و دریافت مدرک دیجیتالی از  طرف این پلتفرم شده‌اند. بیشترین مدرک‌های اهدا شده متعلق به دوره‌های هوش مصنوعی و تایپوگرافی است، 41 درصد از آمار کل، متعلق به دوره هوش مصنوعی و 34.1 درصد آن متعلق به دوره تایپوگرافی فانتزی بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان