قوی‌ترین مرد ایران: هدفم شکستن رکورد سنگین‌ترین گوی جهان است

رضا قیطاسی، قوی‌ترین مرد ایران، با بیان اینکه هزینه‌های بالای این رشته ورزشی، مانع پیشرفت بسیاری از ورزشکاران شده است، از برنامه‌های آینده خود برای حضور در مسابقات حرفه‌ای جهان و شکستن رکورد سنگین‌ترین گوی جهان خبر داد.

قهرمان مردان آهنین 1403 گفت: در 2 مسابقه بین المللی گذشته که فصل بهار شرکت کردم، جمعا 10 هزار دلار جایزه گرفتم ولی این اعداد در رشته قویترین مردان، چیزی نیست.

به گزارش فارس، رضا قیطاسی در خصوص شرکت در مسابقات قهرمانی قویترین مردان ایران اظهار داشت: من یک ورزشکارم و همیشه آماده رقابت هستم. با این که سهمیه مردان آهنین سال آینده را به خاطر قهرمانی دوره قبل کسب کردم ولی به رقابت علاقه دارم. تا زمانی که جوان هستم و توان دارم، در مسابقات شرکت می‌کنم و هیچگاه از رقبا نمی‌ترسم.

وی ادامه داد: بخش مسابقات مردان آهنین از تلویزیون، استقبال‌ها از رقابت کشوری را بالا برد زیرا اکثر ورزشکاران که در دور‌ه‌های اخیر شرکت نمی‌کردند برای کسب سهمیه مردان آهنین، به این رقابت‌ها می‌آیند. سطح قهرمانی کشور امسال بالاتر رفته است زیرا همه مدعیان به میدان خواهند آمد و جذابیت نیز بیش از پیش خواهد بود. همه بچه‌هایی که از آن‌ها خبر دارم، بعد از عید تمرینات جدی را آغاز کردند و برای رقابت سنگینی آماده می‌شوند.

قهرمان مردان آهنین 1403 با اشاره به حضور پرشور ورزشکاران قدرتی در قهرمانی کشور عنوان کرد: مسابقه امسال از 10 سال گذشته سنگین‌تر خواهد بود و شاید بتوان گفت که نسبت به همه ادوار قبل جذاب‌تر است. اگر در این مسابقه ببازم، روحیه‌ام را از دست نمی‌دهم زیرا انگیزه بیشتری خواهم گرفت و بیش از پیش موجب پیشرفت من خواهد شد.

وی افزود: از محمود قراچورلو، رئیس کمیته قوی‌ترین مردان تشکر می‌کنم که تمام حواشی موجود در این رشته را از بین برد و جان دوباره‌ای به ورزش قوی‌ترین مردان داد. همه رقابت‌ها در ایران باعث خواهد شد که نماینده‌های بهتری در عرصه‌های جهانی داشته باشیم و قطعا به زودی مدال مسابقات حرفه‌ای قوی‌ترین مردان جهان(WSM) به ایران خواهد آمد.

قیطاسی درمورد برنامه آینده خود برای شرکت در مسابقات بین المللی گفت: یک مسابقه برون مرزی در اروپا را مد نظر دارم که منتظر صدور ویزای آن هستم و بعد از قطعی شدن از آن رونمایی می‌کنم. در آن رقابت به دنبال کسب کارت حرفه‌ای WSM خواهم بود و با رقبای سرسختی رقابت می‌کنم. خیلی از رقبایی که در اروپا و آمریکا حضور دارند، تا به حال با ما رقابت نکردند و سطح بسیار بالایی دارند که این مسابقه را تنها در بخش حرفه‌ای‌های جهان می‌شود تجربه کرد.

وی تاکید کرد: حضور در جمع حرفه‌ای‌های جهان، آرزو و بزرگ‌ترین هدف من است که به زودی به آن خواهم رسید.

قوی‌ترین مرد ایران درباره هزینه‌ها و روند آینده خود خاطرنشان کرد: هزینه ورزش ما بسیار بالاست؛ در 2 مسابقه بین المللی گذشته که فصل بهار 1403 شرکت کردم، جمعا 10 هزار دلار جایزه گرفتم ولی این اعداد در رشته قوی‌ترین مردان، چیزی نیست. خیلی‌ها هزینه بالایی می‌کنند ولی از نظر قدرت و تکنیک به آنچه باید نمی‌رسند زیرا باید همه را در کنار هم داشته باشیم. بعد از مسابقات بین المللی درگیر سنگ کلیه شدم و به تازگی توانستم تمریناتم را از سر بگیرم و باید جدی‌تر از قبل ورزش کنم تا به سطح آمادگی بالا برسم. پس از اینکه به جمع حرفه‌ای‌ها وارد شوم، می‌خواهم برنامه رکورد سنگین‌ترین گوی جهان را پیش بگیرم تا در گینس نیز نامی از خودم به جای بماند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان