ستاره نوجوان رئال مادرید؛ کابوس جدید مدافعان حریف

خوان مارتینز، مدافع ۱۶ ساله رئال مادرید، با نمایش‌های درخشان خود در تور آمریکا، به سرعت به یکی از امیدهای بزرگ فوتبال اسپانیا تبدیل شده است.

 درخشش مدافع 16 ساله رئال مادرید در تور این تیم در آمریکا سبب شد تا سرمربی رئال با تمجید از او، پیشنهادهای منچستر و چلسی را برای جذب این بازیکن رد کند.

به گزارش ایرنا، رئال مادرید در حالی بامداد امروز در یک بازی تدارکاتی برابر بارسا در آمریکا، 2 بر یک مغلوب شد که حضور یک مدافع 16 ساله در پست دفاع میانی رئال، توجه‌های زیادی را به خودش جلب کرد. ستاره‌ای که حالا مادریدی‌ها می‌توانند در کری‌خوانی‌هایی که با بارسا دارند مقابل لامین یامال، ستاره 16 ساله آبی‌واناری‌ها، پزش را بدهند.

خوان مارتینز 16 ساله یک متر و 90 سانتی‎‌متری در 2 بازی تدارکاتی رئال برابر میلان و بارسا در تور آمریکا بازی کرده و درخشش او سبب شده است که منچستر و چلسی برای جذب این بازیکن به رئال پیشنهاد بدهند.

ستاره نوجوان رئال مادرید؛ کابوس جدید مدافعان حریف

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید اما با رد جدایی مارتینز گفت: از او راضی هستم و او از پتانسیل و همه ویژگی‌های که یک مدافع میانی لازم دارد، برخوردار است. بازی با توپ خوبی دارد و جای زیادی برای پیشرفت و بهتر شدن پیش روی او است.

آنچلوتی افزود: زمان آن رسیده که بازیکنان جوان از بازی خود لذت ببرند. خوان مارتینز پتانسیل دارد. او هنوز مثل یک بچه است اما واقعا از حضور این بازیکن در آکادمی خوشحالیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان