هالند: قهرمان زمین و هوا! چالش عجیب ستاره سیتی در پرواز ۷ ساعته

ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، پس از درخشش در تور پیش فصل آمریکا، چالشی عجیب را در پرواز بازگشت تجربه کرد.

ستاره نروژی تیم فوتبال منچسترسیتی در سفر بازگشت این تیم از تور آمریکا، چالش عجیبی را پشت سر گذاشت.

به گزارش ایرنا، منچسترسیتی با پیروزی 4 بر 2 مقابل چلسی، تور پیش فصل خود را در آمریکا به پایان رساند؛ آن هم در مسابقه‌ای که یک شب خاطره‌انگیز برای ارلینگ هالند در استادیوم اوهایو رقم خورد. هالند در این مسابقه در 56 دقیقه هت‌تریک کرد تا پیش‌فصل را هم با گلزنی آغاز کند.

هالند یکی از معدود ستاره‌های تیم اصلی سیتی بود که با توجه به عدم حضور نروژ در یورو 2024، همراه سیتی به آمریکا سفر کرد. یکی از بهترین ویژگی‌های هالند، تمرکز و ذهنیت بالای اوست که باعث شد رکورد گل‌های یک فصل لیگ برتر را در اولین سال حضورش در انگلیس بشکند. او نشان داده که قدرت ذهنی‌اش فراتر از زمین است.

هالند در اینستاگرام مدعی شد که در پرواز بازگشت از آمریکا، چالش عجیبی را امتحان کرده است. این چالش روند جدیدی است که مسافران بدون صرف غذا یا نوشیدنی یا لذت بردن از سرگرمی‌هایی مانند گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم، پروازهای طولانی‌مدت را تحمل می‌کنند. این چالش دشوار به نظم و انضباط واقعی و انعطاف‌پذیری ذهنی نیاز دارد.

هالند: قهرمان زمین و هوا! چالش عجیب ستاره سیتی در پرواز 7 ساعته

هالند ویدئویی از خود منتشر کرده است که در آن به صندلی روبه‌رو خیره نگاه می‌کند و در کپشن نوشت: «یک پرواز 7 ساعته؛ بدون تلفن، بدون خواب، بدون آب، بدون غذا، فقط نقشه. هشتگ آسان.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان