پودر آجر به جای غذای مرغ! کلاهبرداری میلیاردی در دلیجان استان مرکزی

فردی در دلیجان (استان مرکزی) با جایگزین کردن پودر آجر به جای غذای مرغ، اقدام به کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی از یک دامدار کرد. پلیس موفق شد این فرد را دستگیر کند.

فرمانده انتظامی دلیجان از دستگیری عامل کلاهبرداری 10 ‏میلیارد ریالی فروش خوراک تقلبی مرغ های گوشتی در این شهرستان خبر داد. ‎

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ ملک حسین چگنی روز یکشنبه گفت: به دنبال طرح شکایتی از سوی یکی از دامداران در رابطه با تلف شدن مرغ ها بر اثر مصرف دانه های تقلبی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی مقدار 25 تن خوراک مرغ برای استفاده در واحد تولیدی خود خریداری و در محل تخلیه کرده بود اما پس از استفاده متوجه تلف شدن طیور پرورشی خود شد که با نظریه کارشناسان اداره بهداشت و آزمایشهای انجام شده مشخص شد خوراک خریداری شده تقلبی و دارای مقدار زیادی ناخالصی از نوع پودر آجر ساختمانی است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: با هماهنگی مقام قضایی، دستگیری فروشنده دانه های خوراکی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت و با اقدامات فنی متهم در دلیجان دستگیر شد و به بزه خود اعتراف کرد.

چگنی افزود: متهم به عنوان فروشنده، پس از تحویل بار از انبار مرکزی، بخش زیادی از بار را در مکانی در استانی دیگر تخلیه و سپس از پودر آجر به همان رنگ استفاده کرده و بار را به میزان بارنامه در محل تخلیه می کرده است.

شهرستان دلیجان در 148 کیلومتری جنوب شرق اراک قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان