مهرماه امسال ۸۱۲ دانشجو با تضمین اشتغال پذیرش می‌شوند

برای اشتغال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با مراکز بزرگ صنعتی استان مذاکراتی داشتیم و مجوز آموزش علمی کاربری برای آنان از سازمان گسترش گرفته می‌شود به شرطی که ۱۰۰ درصد با تضمین اشتغال دانشجو بگیرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: سال تحصیلی مهرماه امسال 812 دانشجو در 32 کد رشته محل با تضمین اشتغال پذیرش می‌شوند.
 
محمدرضا جعفری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برای اشتغال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با مراکز بزرگ صنعتی استان مذاکراتی داشتیم و مجوز آموزش علمی کاربری برای آنان از سازمان گسترش گرفته می‌شود به شرطی که 100 درصد با تضمین اشتغال دانشجو بگیرد.
 
وی اضافه کرد: امسال مجوز دو مجموعه کارخانجات نساجی بروجرد و داروسازی بایر افلاک را اخذ کردیم.
 
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: برای هرکدام از این دو مجموعه صنعتی بزرگ استان پنج کد رشته محل لحاظ شده و این صنایع در دفاتر اسناد رسمی تضمین اشتغال می‌دهند و باید دانشجویانی که در محیط کار این صنایع آموزش می‌بینند، پس از فراغت از تحصیل جذب بازار کار شوند.
 
جعفری بیان کرد: در 32 کد رشته محل در دفترچه پذیرش مهرماه 1403، 812 دانشجو با تضمین اشتغال پذیرش می‌شوند.
 
وی یادآور شد: همچنین جلساتی با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان داشتیم و استقبال کردند که مددجویان خود را الزام به ثبت‌نام در کد رشته‌محل‌هایی کنند که تضمین اشتغال دارند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان