اعزام ۱۶ نیروی اورژانس خراسان شمالی برای خدمات رسانی به زائران کربلا

چهار دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به همراه ۱۶ نیروی اورژانس برای خدمت رسانی به زائران کربلا به مرز مهران  اعزام  می‌شوند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از اعزام 16 نیروی اوژانس استان برای خدمات رسانی به زائران کربلا خبر داد.
 
دکتر پورنقی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: چهار دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به همراه 16 نیروی اورژانس برای خدمت‌دهی به زائران اربعین به مرز مهران  اعزام  می‌شوند.
 
وی گفت: این افراد شانزدهم مرداد به مرز مهران اعزام می‌شوند تا در طول مدت پیاده روی  اربعین حسینی به زائران خدمت رسانی می‌کنند.
 
معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از اعزام دو کاروان دانشجویی از این دانشگاه به پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.
 
وی اظهار کرد: حدود 90 نفر دانشجو در قالب دو کاروان از 23 مرداد ماه برای پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند.
 
سیدی همچنین از برپایی موکب در شهر کربلا نیز خبر داد و گفت: دو گروه 45 نفره و 20 نفره برای خدمت‌رسانی به زائران که شامل اساتید، کارمندان، دانشجویان و ... هستند اعزام خواهند شد. در این موکب، خدمات فرهنگی، پذیرایی و درمانی به زائران ارائه می‌شود.
 
به گفته وی، یکی از این گروه‌ها 12 مرداد اعزام می‌شود و تا 26 مرداد ماه خدمت‌رسانی می‌کند و دیگری 23 مرداد اعزام تا هفت شهریور ماه خدمات‌رسانی خواهد کرد.
 
این مقام مسئول بیان کرد: سال گذشته نیز این موکب در کربلا فعال بود و بیش از 2000 نفر در آنجا استقرار داشتند و پذیرایی شدند.
 
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان