ویلای کوپاس ؛ خانه خاصی که در مجازی مشهور شده است! (+تصاویر)

خانه کوپاس زیبایی مینیمالیستی طبیعی را در معماری به تصویر می کشد. این خانه با در بر گرفتن سادگی و احترام به چشم انداز طبیعی نه تنها مکانی برای زندگی، بلکه خلوتگاهی برای کسب آرامش در طبیعت بکر است. انتشار تصاویر این ویلا بازخورد مثبت و گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است به ویژه آن هایی که طرفدار سبک کمینه گرایی و بورتال در معماری هستند.

عصر ایران - خانه کوپاس واقع در میان تپه های آرام مکزیک با درختان کاج و مناظر زیبای اطراف خود احاطه شده است. این خانه به عنوان پناهگاهی آرام در آغوش طبیعت ظاهر می شود. پروژه خانه کوپاس که توسط شرکت معماری پرز پالاسیوس و شرکا (Pérez Palacios Arquitectos Asociados) طراحی شده است، به خوبی با محیط اطراف خود هماهنگ است. این خانه جوهر مینیمالیسم طبیعی را در بر می گیرد.

خانه کوپاس

کوپاس؛ خانه ای ادغام شده در جنگلی بکر

در خانه کوپاس، داستان طراحی با معرفی خانه ای گرم و معاصر آغاز شد که گفتگویی میان ساکنان آن و محیط طبیعی اطراف ایجاد می کند. این پروژه که در منطقه ای بکر در جنگلی سرسبز در مکزیک قرار دارد، با احترام به محیط طبیعی موجود و با حصول اطمینان از اختلال حداقلی در زیست بوم طبیعی شکل گرفته است.

پیش از طراحی پروژه، شرکت معماری پرز پالاسیوس و شرکا توپوگرافی و پوشش گیاهی مکان ساخت خانه را مطالعه کرد. آنها تصمیم گرفتند به جای تحمیل ساختمان، آن را با شکل زمین ادغام کنند. این راهبرد حس تعلق و همزیستی با چشم انداز را تقویت می کند و در عین حال بر سادگی و عملکرد متمرکز است.

معماری خانه با خطوط تمیز، فضاهای باز، و یک پالت رنگی محدود تعریف می شود که خاکی بودن زمین اطراف را بازتاب می دهد. استفاده از پنجره های بزرگ و ورودی هایی که مناظر پانورامیک از طبیعت اطراف را قاب می کنند به این حس کمک می کنند. این شرایط تقویت اتصال درونی و بیرونی را در کنار نور طبیعی و تهویه ایجاد می کند که تجربه ساکنان از زندگی در میان طبیعت را بهبود می بخشد. طراحی خانه کوپاس درک عمیق از زیبایی طبیعت را تشویق می کند.

خانه کوپاس

مواد طبیعی، مانند چوب، سنگ و بتن تامین شده از منابع محلی نه تنها برای پایداری، بلکه برای زیبایی آن ها با گذشت زمان مورد استفاده قرار گرفته اند. این مواد به طور طبیعی با چشم انداز ترکیب می شوند و فضاهای داخلی را با گرما و بافت هرچه بیشتر برجسته می کنند. این به شکل گیری محیطی آرامش بخش کمک می کند.

جدا از طراحی مینیمالیستی، خانه کوپاس برای برجسته کردن راحتی و عملکرد طراحی شده است. فضای داخلی به خوبی برای بهینه سازی فضا و نور ظراحی شده است که تجربه کلی زندگی را تقویت می کند. راهبردهای پایدار به کار گرفته شده اند که از کارایی مصرف انرژی و به حداقل رساندن اثر زیست محیطی بدون خدشه وارد شدن به امکانات مدرن اطمینان حاصل می کند. در همین حال، فضاهای زندگی بیرونی امکان کسب آرامش و تفکر را فراهم می کنند.

خانه کوپاس زیبایی مینیمالیستی طبیعی را در معماری به تصویر می کشد. این خانه با در بر گرفتن سادگی و احترام به چشم انداز طبیعی نه تنها مکانی برای زندگی، بلکه خلوتگاهی برای کسب آرامش در طبیعت بکر است. این شکاف بین فضاهای بیرونی و درونی را پر کرده و ارتباطی بی انتها با طبیعت ایجاد می کند که زندگی ساکنان خانه را غنی می سازد.  

خانه کوپاس

خانه کوپاس

خانه کوپاس

خانه کوپاس

خانه کوپاس

خانه کوپاس

خانه کوپاس

خانه کوپاس

خانه کوپاس

خانه کوپاس

خانه کوپاس

خانه کوپاس

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان