بهترین فیلم‌های هالیوودی یک ماه آینده که نباید از دست بدهید (+عکس)

انتخاب‌های این ماه سایت راتن‌تومیتوز در فهرست بهترین فیلم‌های مورد انتظار، شامل چهار فیلم هیجان‌انگیز (که دو تای آن‌ها به طور کامل در ژانر وحشت قرار می‌گیرند) و یک اقتباس اکشن-کمدی از یک بازی ویدیویی محبوب است.

عنوان‌هایی مثل «ددپول و وولورین» و «گردبادها» در جلب مخاطب در ماه جولای موفق بودند و اعداد گیشه این موضوع را ثابت می‌کنند. فیلم‌های پرانتظار ماه اوت نیز برای تکرار این موفقیت همه چیز دارند؛ از بیگانگان ترسناک تا قهرمانان شجاع و قاتلان سریالی.

به گزارش فرادید؛ فهرست زیر شامل موردانتظارترین فیلم‌های ماه اوت  به انتخاب مخاطبان سایت راتن‌تومیتوز است:

1. بیگانه: رومولوس

بهترین فیلم‌های هالیوودی یک ماه آینده که نباید از دست بدهید

تاریخ اکران: 16 اوت

مورد انتظارترین فیلم این ماه چیزی جز «بیگانه: رومولوس» نیست. این هفتمین قسمت از فرانچایز «بیگانه» است و گروهی از کاوشگران جوان را دنبال می‌کند که به طور اتفاقی با یک ایستگاه فضایی متروکه برخورد می‌کنند. آن‌ها با تلاش برای کشف این مکان، با بیگانگان گوشت‌خواری رو به رو می‌شوند که از هر گوشه‌ای بیرون می‌آیند.

2. تله (Trap)

بهترین فیلم‌های هالیوودی یک ماه آینده که نباید از دست بدهید

تاریخ اکران: 2 اوت

چه کسی می‌دانست که شرکت در یک کنسرت پاپ می‌تواند منجر به شرایطی عجیب و شوم شود؟! ام. نایت شیامالان این ایده را در دومین فیلم پرانتظار ماه اوت یعنی «تله» به نمایش درآورده است. وقتی یک پدر ظاهرا مهربان دخترش را به یکی از کنسرت‌های هنرمند مورد علاقه‌اش می‌برد، معلوم می‌شود که آن‌ها در وسط یک عملیات مخفیانه هستند و دستگیری همین پدر ظاهرا مهربان هدف عملیات است.

3. سرزمین‌های مرزی (Borderlands)

بهترین فیلم‌های هالیوودی یک ماه آینده که نباید از دست بدهید

تاریخ اکران: 9 اوت

این فیلم که به کارگردانی الی راث و بر اساس یک بازی ویدیویی پرفروش ساخته شده، سومین فیلم پرانتظار این ماه است. داستان این فیلم درباره لیلث (با بازی کیت بلانشت) است؛ یک قانون‌شکن با گذشته‌ای مرموز که عازم ماموریتی برای نجات یک دختر شده است؛ دختری که کلید دست‌یابی به یک نیروی خارق‌العاده را در اختیار دارد. لیلث با تیم قهرمانان غیرمعمول و جورواجور خود در این سفر با موجودات وحشی و عجیب مبارزه می‌کند.

4. 1992

بهترین فیلم‌های هالیوودی یک ماه آینده که نباید از دست بدهید

تاریخ اکران: 9 اوت

در سال 1992، ماجرای جنجالی ضرب و شتم یک سیاهپوست توسط پلیس، منجر به یک سری شورش در لس آنجلس در طول شش روز شد. فیلم «1992» این دوران تاریخی را از دید دو خانواده روایت می‌کند: یکی از این خانواده‌ها شامل پدر و پسری است که فروشگاه خود را اداره می‌کنند و خانوادۀ دیگر پدر و پسری هستند که قصد دارند برای سرقت به یک کارخانه محلی حمله کنند. مسیر این دو خانواده در طول فیلم با هم برخورد می‌کند.

5. فاخته (Cuckoo)

بهترین فیلم‌های هالیوودی یک ماه آینده که نباید از دست بدهید

تاریخ اکران: 30 اوت

فیلم ترسناک و روانشناختی «فاخته» یا «کوکو»، ماجرای دختری 17 ساله به اسم گرچن (با بازی هانتر شافر) را دنبال می‌کند که پس از رفتن به نزد به پدرش در استراحتگاهی در کوه‌های آلپ آلمان، متوجه یک سری برخوردها، صداها و رویدادهای عجیب در اطراف خودش می‌شود. کم کم، او پی به رازهای تاریک و پشت‌پرده‌ای می‌برد که مربوط به خانوادۀ خود او هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان