رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران خبرداد

عقب ماندگی ۲۰ ساله در حوزه آسیب‌های اجتماعی

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران از آغاز اقدامات به منظور تدوین سند سلامت اجتماعی کشور خبرداد.

عقب ماندگی 20 ساله در حوزه آسیب‌های اجتماعی

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران از آغاز اقدامات به منظور تدوین سند سلامت اجتماعی کشور خبرداد.


به گزارش به نقل از میزان،سید حسن موسوی چلک گفت: یکی از موضوعاتی که طی دو سال اخیر بیش از همیشه مورد توجه مسئولین عالی کشور قرارگرفته، آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری به طور جدی و منظم پیگیر چگونگی وضعیت موجود و اقدامات دستگاه‌های مرتبط در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند و اکنون شاهد برگزاری جلسات مستمر در بالاترین سطح مدیریتی کشور در این حوزه هستیم.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اشاره به عقب ماندگی‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: در حوزه اقدامات در مقوله آسیب‌های اجتماعی 20 سال عقب هستیم و نیاز است برای بهبود شرایط اقدامات اساسی در دستور کار قرار گیرد.

موسوی چلک در خصوص برنامه ریزی‌های صورت گرفته در برنامه ششم توسعه در حوزه آسیب‌های اجتماعی اظهارکرد: در سیاستگذاری‌های کشور هم در برنامه ششم توسعه کشور و هم در احکام دائمی، برنامه‌های متعددی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از جمله مهم‌ترین موضوعات، سلامت اجتماعی است که اکنون این مقوله نیز در سیاستگذاری‌های کلان کشور گنجانده شده است.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران از تدوین سند سلامت اجتماعی خبرداد و تصریح کرد: با توجه به مصوبه آخرین جلسه شورای اجتماعی کشور، مقرر شد سند سلامت اجتماعی تدوین شود.

موسوی چلک افزود: تدوین این سند می‌تواند مبنای یک گام اساسی باشد.

وی خواستار واگذاری کار تدوین سند سلامت اجتماعی به انجمن مددکاران اجتماعی ایران شد و گفت: انتظار می‌رود این بار دولت به یک تشکل غیر دولتی اعتماد کند و مسئولیت تدوین سند سلامت اجتماعی را به انجمن مددکاران اجتماعی ایران واگذار کند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر