تنها مشمولان غیرغایب اجازه حضور در پیاده‌روی اربعین را دارند

مشمولان غایب حتی در صورت داشتن گذرنامه، ممنوع الخروج بوده و به هیچ عنوان مجوز خروج از کشور برای آنان صادر نمی شود تا بتوانند در پیاده روی اربعین شرکت کنند.

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فرجا گفت: مجوز خروج از کشور برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) تنها برای مشمولان غیرغایب صادر می شود.
 
به گزارش فراجا، حسین زاهدی در این باره اظهار داشت: مشمولان غایب حتی در صورت داشتن گذرنامه، ممنوع الخروج بوده و به هیچ عنوان مجوز خروج از کشور برای آنان صادر نمی شود.
 
معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی در ادامه افزود: برای رفاه حال سایر زائرین و سرعت در ارائه خدمات به متقاضیان شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی تقاضا داریم، مشمولان غایب از مراجعه به سامانه های خدماتی پلیس یا مراکز وظیفه عمومی و ادارات گذرنامه سراسر کشور و پایانه های مرزی برای دریافت مجوز خروج از کشور خودداری کنند.
 
مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانیhttp://www.vazifeh.police.ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.
 
بر اساس تقویم ایران، روز چهارم شهریور اربعین حسینی است؛ پلیس از 16 مرداد تا هشتم شهریور طرح ترافیک ویژه اربعین را در مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی با عراق اجرا می کند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان