اعزام ۱۵ فروند بالگرد هوا فراجا برای انجام ماموریت ایام اربعین

سردار منصوری نژاد در پاسخ به این سوال که چه تعداد بالگرد و هواپیما از سوی هوا فراجا برای ماموریت ایام اربعین در نظر گرفته شده است، پاسخ داد: ۱۵ فروند بالگرد و هواپیما در ورودی و خروجی مرزهای کشور به زوار اربعین خدمت‌رسانی خواهند کرد.

فرمانده هوا فراجا با اشاره به استقرار نیروهای پلیس در مرز چهارگانه افزود: 15 فروند بالگرد و هواپیما به ماموریت اربعین اختصاص داده شده است.
 
به گزارش ایرنا از پلیس، سردار «جلال منصوری نژاد» با اشاره به آماده باش کادر پروازی هوا فراجا برای ماموریت بزرگ اربعین اظهار داشت: وسایل پرنده در کنار خلبانان و نیرو های این فرماندهی در ورودی های کشور، مرز ریمدان و میرجاوه (زائران پاکستان)، مرز دوغارون تایباد (زائران افغانستان) و خروجی‌های کشور؛ مهران، شلمچه، چذابه، خسروی ، باشماق ، تمرچین و آبادان برای رصد مرزها، مدیریت ترافیکی، کنترل ترددها و مردم یاری بکار گرفته‌ایم.
 
فرمانده هوا فراجا خاطرنشان کرد: در ایام اربعین همه کشور بسیج می‌شوند تا این کنگره عظیم به بهترین شکل برگزار و خیل عظیم عاشقان حسینی (ع) روانه کربلای معلی شوند و هواپیمایی پلیس نیز علاوه بر ایفای نقش در ماموریت‌های اشاره شده، در مواردی موضوع انتقال و جابه‌جایی بیماران به مراکز درمانی را نیز دنبال می‌کند.
 
سردار منصوری نژاد در پاسخ به این سوال که چه تعداد بالگرد و هواپیما از سوی هوا فراجا برای ماموریت اربعین در نظر گرفته شده است، پاسخ داد: 15 فروند بالگرد و هواپیما در ورودی و خروجی مرزهای کشور به زوار اربعین خدمت‌رسانی خواهند کرد.
 
وی اضافه کرد: چند فروند هواپیما نیز از سوی هوافراجا برای تردد مسئولان لشکری و کشوری برای موضوعاتی چون بازدید از مرزها در نظر گرفته شده است.
 
فرمانده هوا فراجا در پاسخ به این سوال که نیروها و امکانات هوا فراجا تا چه زمانی در مرزها مستقر هستند، گفت: تا پایان ماموریت اربعین و بازگشت زوار به کشور در خدمت عزیزان هستیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان