دریاچه دیگه سرا و زیبایی ناتمام این دریاچه در گیلان (+عکس)

دریاچه دیگه سرا از دیدنی های گیلان برای علاقه مندان است. این دریاچه طبیعت بکرید داشته و دارای کلبه های چوبی در اطراف اسکله می باشد.

دریاچه دیگه سرا یکی دیگر از نواحی دیدنی و بکر در نواحی گیلان می باشندو شما با سفر به این نواحی تجربه های جدیدی خواهید داشت. همانطور که می دانید در نزدیکی جنگل گیسوم زیبایی های زیادی وجود دارد.

معرفی دریاچه دیگه سرا:

به گزارش دلگرم، برای بازدید از این دریاچه دیدنی باید به نواحی سیاه بیل و در نزدیکی جنگل های گیسوم بروید. این نواحی دیدنی های متعددی داشته و سالانه گردشگران زیادی از زیبایی های آن دیدن می کنند. این فضای جنگلی بسیار بکر و دنج است و در قسمت های مختلفی از آن می توانید زیبایی های زیادی را مشاهده کنید.

جاذبه های دیگه سرا

این دریاچه یکی از بهترین جاهای دیدنی گیلان برای شما علاقه مندان خواهد بود. پیک نیک و تفریح در این نواحی و ارتفاعات آن یک تجربه خاطره انگیز برای شما عزیزان خواهد بود. در ادامه با دیدنی های بیشتر و تفریحات متنوع تری از این نواحی آشنا خواهید شد. مکان های دیدنی گیلان با زیبایی های خود مورد توجه هستند.

چه جاذبه هایی در انتظار ما است؟

این نواحی را می توان از زیبایی های مهم گیلان دانست. از مهم ترین تفریحات این نواحی می توان به طبیعت گردی در این نواحی جنگلی اشاره کرد. با وجود قایق های پدالی نیز شما می توانید در قسمت های مختلفی از این نواحی گشت و گذار کرده و تجربه عالی داشته باشید. برای استفاده از این قایق های پدالی باید هزینه لازم را پرداخت کنید.

دریاچه دیگه سرا و زیبایی ناتمام این دریاچه در گیلان

مکان های دیدنی دیگه سرا

در نزدیکی اسکله این نواحی نیز کافه وجود داشته که می توانید از امتیازهای آن استفاده کنید. چای و قهوه و دیگر مواد غذایی مورد نیاز را می توانید در این کافه ها تهیه کنید. اسکله چوبی که در این نزدیکی و در ساحل قرار داشته مکان مناسبی برای اسکان شما هستند.

مسیر دسترسی به دریاچه:

در مسیر دسترسی به این دریاچه و مسیر جاده ای آن نیز زیبایی های دیگر پیش روی شما قرار دارد. این مسیر تردد مناسب بوده و دارای طبیعت جنگلی و بکر است. شما با عبور از پره سر و در فاصله یک و نیم کیلومتری روستای کیش خاله وارد این مسیر می شوید. شما تابلوی روستای سیاه بیل را مشاهده کرده و می توانید وارد روستا شوید. در این روستا نیز جاذبه های بیشتری پیش روی شما قرار دارد.

این نواحی در روزهای بارانی سال نیز طبیعت دیدنی و سرسبزتری دارد. هر ساله گردشگران زیادی در فصل های مختلفی از سال از زیبایی های این نواحی دیدن می کنند. با توجه به اینکه عمق این دریاچه نسبتا زیاد بوده نیابد در این دریاچه آب تنی کنید. از زیبایی های گیلان می توان به دریاچه نورماس اشاره کرد.

سفر در زمان مناسب:

طبیعت این دریاچه در فصل های مختلفی از سال زیبایی های زیادی داشته و مورد توجه است. در فصل بهار این نواحی نیز طبیعت سرسبزتر بوده و شرایط آب و هوایی معتدل می باشد. دریاچه دیگه سرا در فصل های مختلفی از سال دارای زیبایی است.

طبیعت دیگه سرا

در طلوع و غروب خورشید نیز جاذبه های زیادی پیش روی شما علاقه مندان قرار دارد. شما می توانید با ثبت تصاویر ویژه و زیبا از این نواحی یک تجربه عالی را کسب کنید و با زیبایی های بیشتری رو به رو خواهید شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان