شهادت سرپرست وزارت اقتصاد فلسطین در غزه

ماه گذشته میلادی نیز «ایهاب الغصین» سرپرست وزارت کار فلسطین در غزه توسط اشغالگران صهیونیست به شهادت رسید.

دفتر رسانه‌ای دولتی غزه از شهادت سرپرست وزارت اقتصاد فلسطین در پی حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در دیرالبلح در مرکز نوار غزه خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، دفتر رسانه‌ای دولتی غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد «عبدالفتاح الزریعی» سرپرست وزارت اقتصاد فلسطین و مادرش در پی بمباران جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
 
براساس گزارش عربی 21، در این بیانیه همچنین آمده است: این مقام دولتی که پیوسته کار کرد، راهی طولانی و مملو از فداکاری و مناصب افتخارآمیز داشت و الگوی اخلاص و فداکاری در کار و خدمت به اقشار مختلف ملت فلسطین بود و پس از عمری رشادت و زندگی شرافتمندانه به افتخار شهادت نائل گشت.
 
در بیانیه مذکور همچنین آمده است: شهادت مقامات دولتی مانع انجام وظایف ملی‌ ما در قبال ملت فلسطین و تداوم ایفای نقش اخلاقی و حرفه‌ای برای خدمت به آنها و نیز حمایت از ثبات و پایداری در برابر این تجاوز شنیع نخواهد شد.
 
وبگاه عربی21 نوشت: هدف قرار دادن الزریعی درچارچوب کمپین هدفمند رژیم صهیونیستی برای به شهادت رساندن کسانی که در نوار غزه خدمات‌رسانی می‌کنند ازجمله امدادگران و پزشکان صورت گرفت و پیشتر نیز گروهی از اعضای شهرداری و نیروهای پلیس هدف حملات این رژیم قرار گرفته بودند.
 
ماه گذشته میلادی نیز «ایهاب الغصین» سرپرست وزارت کار فلسطین در غزه توسط اشغالگران صهیونیست به شهادت رسید.
 
در آن زمان جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای شهادت ایهاب الغصین در اثر بمباران شهر غزه را تسلیت گفت و اعلام کرد: الغصین باوجود خطراتی که متوجه او بود و با وجود اینکه خانواده‌اش هدف قرار گرفته بودند و همسر و شماری از فرزندانش به شهادت رسیده بودند، ایام جنگ را با انجام وظایف دینی و ملی و خدمت به مردم خود سپری نمود تا همراه با دیگر فرزندان این ملت نمونه بارزی از مبارزه‌طلبی، ثبات و پایداری در برابر رژیم اشغالگر و جنایات آن باشد.
 
از سوی دیگر، منابع خبری اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به‌صورت پیاپی شرق برج‌های «القسطل» واقع در جنوب شرق دیرالبلح در مرکز نوار غزه را هدف حملات خود قرار دادند.
 
منابع همچنین از هدف قرار دادن منطقه «ابو غوله» در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، منطقه «قیزان النجار» در جنوب شهر خان یونس و محله «الشیخ رضوان» در شمال شهر غزه خبر دادند.
 
خبرنگار شبکه خبری المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم اشغالگر شهرک «عبسان الکبیره» در شرق شهر خان یونس و مناطق «السناطی» و «الفراحین» در این شهر را هدف قرار دادند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان