آینده میزبانی تیم‌های ایرانی در هاله‌ای از ابهام؛ اختلاف بر سر آماده‌سازی آزادی

اختلاف نظر بین مدیر ورزشگاه آزادی و مدیرعامل پرسپولیس درباره آماده‌سازی ورزشگاه آزادی برای لیگ قهرمانان آسیا، آینده میزبانی تیم‌های ایرانی در این رقابت‌ها را با ابهام مواجه کرده است.

 مدیر ورزشگاه آزادی گفت که به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وعده‌ای جهت آماده شدن ورزشگاه آزادی برای لیگ نخبگان آسیا نداده است.

مهدی نصیبی در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به اظهارات روز گذشته رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه او وعده داده است ورزشگاه آزادی برای 25 شهریور ماه و میزبانی مسابقات لیگ نخبگان آسیا در اختیار این تیم قرار می‌گیرد، گفت: من با درویش صحبت و از او گلایه کردم. به مدیرعامل پرسپولیس گفتم من چه زمانی قول دادم این ورزشگاه در فلان تاریخ در اختیار پرسپولیس قرار می‌گیرد؟ هر زمان که ورزشگاه آزادی آماده شد در اختیار هواداران فوتبال قرار خواهد گرفت.

وی در مورد مشکلات استقلال و پرسپولیس برای میزبانی در لیگ نخبگان آسیا تصریح کرد: باشگاه‌ها باید خودشان پیگیر زمین باشند. این مسئله ارتباطی به ما ندارد و دنبال آماده‌سازی ورزشگاه آزادی هستیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره اینکه با این شرایط تیم ملی نیز نمی‌تواند بازی‌های مقدماتی جام جهانی را در این ورزشگاه برگزار کند، اظهار داشت: فدراسیون باید در این زمینه تصمیم بگیرد که آیا ورزشگاه آزادی تا آن زمان شرایط برگزاری مسابقه را دارد یا نه.

نصیبی در پاسخ به این سؤال که ورزشگاه آزادی چه زمانی آماده می‌شود، خاطر نشان کرد: کار اجرایی مشخص نمی‌کند. ممکن است پس از هفته‌های ابتدایی لیگ آماده شود یا زمان بیشتری بخواهد. بهتر است فدراسیون و باشگاه‌ها به فکر باشند و این همه فشار به ما نیاورند. ما قصد داریم آزادی را آماده کنیم، حالا اینکه چقدر طول می‌کشد، مشخص نمی‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان