استاندار تهران: بازسازی ورزشگاه تختی جدی گرفته نشد

علیرضا فخاری، استاندار تهران، از تأخیر در روند بازسازی ورزشگاه تختی انتقاد شدید کرد و مسئولان مربوطه را مقصر دانست.

استاندار تهران گفت: اگر امروز بازسازی ورزشگاه تختی با تأخیر مواجه شده به خاطر این است که دوستان موضوع را جدی نگرفتند، اگر جدی می گرفتند کار بازسازی باید از 3 ماه پیش شروع می شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری درباره وضعیت ورزشگاه‌های استان تهران از جمله آزادی و تختی، گفت: من هم دغدغه شما را درباره روند بازسازی این ورزشگاه‌ها دارم، این پیش بینی‌ها باید از قبل در حوزه ورزش انجام می‌شد، آماده سازی ورزشگاه‌هایی که به ویژه برای رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در نظر گرفته شده بود باید زودتر از این ها انجام می شد، متأسفانه دوستان در این زمینه کمی دیر اقدام کردند و با برنامه‌ریزی های صورت گرفته ممکن است تداخل پیدا کند و نتوانیم نیازمندی‌ها را تامین کنیم.

وی تأکید کرد: ورزشگاه آزادی ممکن است به مسابقات نرسد،  پیش بینی می‌کنیم که با حداکثرسازی ظرفیت‌هایی که شرکت توسعه از فضای ورزشی در دستور کار دارد ورزشگاه تختی با اولویت اول برای مسابقات فوتبال آماده سازی شود.

استاندار تهران تصریح کرد: من خودم به شخصه از ورزشگاه تختی بازدیدی نداشتم و تا حدودی این نگرانی وجود دارد که تختی سر وقت برای مسابقات لیگ برتر فوتبال آماده نشود؛ اما با حداقل ها کار باید انجام شود. یعنی زمین، سیستم روشنایی و سیستم صوت باید آماده باشد. دوستان متأسفانه خیلی جدی نگرفتند اگر جدی می گرفتند باید از 3 ماه قبل شروع می کردند تا امروز دچار چنین مشکلی نمی شدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استانداری بودجه ای در اختیار اداره کل برای بازسازی ورزشگاه تختی قرار نخواهد داد؟ افزود: این گونه موضوعات در برنامه استانداری نیست، مجموعه وزارت ورزش درباره این موضوع از طریق شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بر روی فضاهای ورزشی کار می‌کردند که تا حدودی تبادل مدیریتی سبب شد تا زمان را از دست بدهیم.

فخاری در پایان افزود: وقتی برای انجام مسابقه ای تصمیمی گرفته و قطعی می شود در حوزه های اجتماعی، سیاسی و امنیتی را ما هماهنگ می کنیم. ما برگزار کننده مسابقات نیستیم؛ بلکه سرویس دهنده و حاشیه مسابقات هستیم که مهم ترین آن تأمین امنیت و ایمنی برای حضور مردم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان