شکست مذاکرات آتش بس در مصر / حمله اسرائیل به مدارس و اردوگاه بیمارستان غزه (فیلم)

پس از شکست مذاکرات در مصر اسرائیل به مدارس و اردوگاه بیمارستان غزه حمله کرد. هزاران آواره فلسطینی ساکن محوطه بیمارستان منطقه دیرالبلاح و مدارس غزه هستند.

مقامات فلسطینی می گویند حملات هوایی اسرائیل به دو مدرسه و محوطه بیمارستان شهر غزه دست کم 35 کشته بر جای گذاشته است. آوارگان فلسطینی در محوطه بیمارستان و مدرسه ها  پناه گرفته بودند و در آن زندگی می‌کردند.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، اسرائیل در روز یکشنبه به یک کمپ چادری آوارگان در داخل یک بیمارستان در مرکز غزه نیز حمله کرد.

در حملات  روز یکشنبه اسرائیل و درست یک روز پس از مذاکرات بدون نتیجه قاهره، 44 فلسطینی در غزه جان باختند.

تصاویر منتشر شده در رسانه‌های فلسطینی اجساد را در محوطه مدرسه تخریب شده نشان می‌دهد. ساکنان کمپ نیز در حال کمک به مجروحان به ویژه کودکان هستند و آنها را برای انتقال به دو بیمارستان مجاور سوار آمبولانس می‌کنند.

مقامات بهداشت غزه اعلام کرده اند که حملات اوایل روز یکشنبه به داخل محوطه بیمارستان الاقصی باعث آتش سوزی، مرگ حداقل 5 نفر و جراحت 18 نفر دیگر شده است.

هزاران آواره فلسطینی ساکن محوطه این بیمارستان منطقه دیرالبلاح هستند.

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

 

 
 
 
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان