تراکتور؛ کارخانه پاس گل در لیگ برتر!

تراکتور با جذب ستاره‌های پرتعداد و باکیفیت در خط حمله و هافبک، به یک تیم هجومی و گلزن تبدیل شده است. حضور بازیکنانی مانند دانیال اسماعیلی‌فر، ریکاردو آلوز، ایگور پوستونسکی، مهدی ترابی و تومیسلاو اشترکالی که همگی توانایی بالایی در ارسال پاس گل دارند، نویدبخش یک فصل پرگل برای تراکتور است.

تراکتور در ترکیب خود چند بازیکن با قابلیت ارسال پاس گل دارد که می‌توانند در یک فصل چندین بار هم‌تیمی‌های خود را به گل برسانند.

به گزارش فوتبال 360، تراکتور در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات فوتبال ایران حسابی سروصدا به راه انداخت و ستاره‌های پرتعدادی را از داخل و خارج کشور به خدمت گرفت. آن‌ها با هدایت دراگان اسکوچیچ به دنبال شکستن طلسمی تاریخی هستند و می‌خواهند برای اولین بار طعم شیرین قهرمانی در لیگ برتر را  بچشند.

یکی از نکات ویژه پرشورها در این فصل، حضور چندین بازیکن در فاز تهاجمی و حتی تدافعی با قابلیت ارسال پاس گل است. آن‌ها در پست‌های مدافع راست، هافبک میانی، وینگر و حتی مهاجم بازیکنانی در اختیار دارند که از توانایی بالایی برای ارسال پاس گل برخوردار هستند.

دانیال اسماعیلی‌فر

یکی از مشخصه‌های بازی فول‌بک جدید پرشورها حضور موثرش در فاز تهاجمی و نفوذهای گاه‌و‌بیگاهش به حساب می‌آید. دانیال اسماعیلی‌فر در فصل گذشته و طی بازی‌های رسمی‌ای که برای پرسپولیس به میدان موفق به زدن سه گل و ارسال 6 پاس گل در 36 بازی شد. فرم بازی‌ تیم‌های تحت اسکوچیچ به گونه‌ای است که مدافعین کناری آزادی عمل بالایی برای اضافه شدن به خط حمله دارند و همین قضیه می‌تواند دانیال را موقعیت ارسال پاس گل قرار دهد. 

ریکاردو آلوز و ایگور پوستونسکی

درباره بهترین پاس گل‌دهنده 2 فصل اخیر فوتبال ایران توضیح اضافه‌ای نمی‌توان ارائه کرد. ریکاردو آلوز یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران در 2 سال گذشته بوده است. این بازیکن در سومین فصل حضورش در تراکتور می‌خواهد به روند فوق‌العاده خود دهد. البته که در این فصل او در امر بازیسازی و حتی ارسال ضربات ایستگاهی تنها نیست و یک هافبک کروات را در کنار خود می‌بیند.

ایگور پوستونسکی، بازیکن پیشین تیم واراژدین به تازگی لباس تراکتور را بر تن کرده و در دیدارهای دوستانه توانسته خیلی زود اعتماد دیگر بازیکنان و همچنین کادرفنی را جلب کند. پوستونسکی در مرکز زمین قابلیت‌های جدیدی به تیم تبریزی اضافه خواهد کرد. البته آمار فصل قبل این بازیکن نشان می‌دهد که چندان در امر بازیسازی موثر نبوده اما بازهم آمار قابل‌توجهی را بر جای گذاشته است. او طی 33 بازی رسمی، 8 گل زد و یک پاس گل ارسال کرد.

مهدی ترابی

در 35 بازی، پنج گل زد و هفت پاس گل به‌ثبت رساند و این اعداد در شرایطی بر جای ماند که ترابی در فصل 03-1402 نمایش باشکوهی نداشت و نوسان زیادی در بازی‌اش مشاهده شد. با این حال او در انتقالی جنجالی به تبریز آمد تا لباس سرخ‌پوشان این شهر را بر تن کند. ترابی در پست وینگر به میدان می‌رود و به خوبی می‌تواند هم‌تیمی‌هایش را با پاس‌های عمقی و یا ارسال‌های هوشمندانه در موقعیت گلزنی قرار دهد. باید دید او در لیگ بیست‌وچهارم چند پاس گل برای مهاجمان تیمش می‌فرستد. 

تومیسلاو اشترکالی

دیگر خرید خارجی جدید تراکتور تومیسلاو اشترکالی است. مهاجم سابق اسلاون بلوپوی کرواسی که توانست در فصل گذشته آمار تحسین‌برانگیز هشت گل و هشت پاس گل را بر جای بگذارد. اشترکالی با وجود این‌که در اکثر بازی‌ها مهاجم مرکزی تیمش بود، توانست این میزان پاس گل را ارسال کند و این یعنی او را هم باید در ردیف بازیکنان پاس‌گل‌دهنده این فصل تراکتور گنجاند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان