ادارات لرستان تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل صمت همچنین مقرر شد تعطیلی یک روز در هفته صنایع به ۳۶ ساعت افزایش پیدا کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان از کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های استان در روز سه‌شنبه خبر داد و افزود: ادارات و بانک‌های این استان همچنین چهارشنبه تعطیل هستند.
 
به گزارش ایسنا؛ مهدی پازوکی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر اساس مصوبه کارگروه تقاضا و مصرف برق لرستان که به ریاست استاندار شامگاه دوشنبه برگزار شد با توجه به تداوم گرما و افزایش دما هوا تا پایان روز جمعه و هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی و براساس درخواست شرکت توزیع برق ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی و شیفت‌گردان در روز سه‌شنبه از ساعت 6 تا 11 و روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد. 
 
وی افزود: با هماهنگی انجام شده با ادارات کل صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان مقرر شد اصناف و اتحادیه‌ها و کسبه و بازاریان نیز در مدیریت مصرف انرژی همکاری و کاهش ساعت فعالیت داشته باشند.
 
پازوکی گفت: بر این اساس  بازاریان و کسبه در روز چهارشنبه از ساعت 12 ظهر تا 5 عصر تعطیل هستند و از ساعت 5:30 تا 7:30 مجدد فعالیت خود را آغاز کنند و از ساعت 7:30 عصر نیز فعالیت کسبه در روز چهارشنبه تعطیل است. 
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل صمت همچنین مقرر شد تعطیلی یک روز در هفته صنایع به 36 ساعت افزایش پیدا کند.
 
وی ضمن تشکر از صنایع استان و کسبه و بازاریان استان گفت: امیدواریم با مدیریت مصرف انرژی بتوانیم پیک گرما را رد کنیم و خاموشی به مصارف خانگی منتقل نشود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان