مجسمه آزادی از نوع انسانی! (+تصاویر)

در تصویر زیر مجسمه آزادی از نوع انسانی دیده می شود که با حضور حدود ۱۸ هزار سرباز شکل گرفت.

عصر ایران - طی سال های جنگ جهانی اول، آرتور اس مول و جان دی توماس تعدای عکس باورنکردنی را با حضور هزاران ملوان و سرباز یونیفورم پوش ثبت کردند.

آرتور اس مول یک عکاس تجاری، زاده بریتانیا بود که در شهر زایون ایلینوی کار می کرد. حین و اندکی پس از جنگ جهانی اول، مول به همراه شریک خود جان دی توماس از یک اردوگاه نظامی به اردوگاهی دیگر سفر کرد تا از هزاران سرباز برای شکل دادن به نمادهای میهن پرستانه عظیم و عکاسی از آنها استفاده کند.

در تصویر زیر مجسمه آزادی انسانی دیده می شود که با حضور حدود 18 هزار سرباز شکل گرفت. این عکس در ژوییه 1918 در اردوگاه نظامی داج، واقع در آیوا گرفته شد. این بخشی از کمپین برنامه ریزی شده برای فروش اوراق قرضه جنگ طی جنگ جهانی اول بود.

مجسمه آزادی

گفته می شود، بسیاری از سربازان حاضر در این عکس از حال رفتند زیرا در دمای نزدیک به 40.5 درجه سلسیوس، یونیفورم های پشمی به تن داشتند.

ثبت چنین عکس هایی به یک هفته یا بیشتر آماده سازی نیاز داشت. مول و توماس ساعت ها وقت صرف می کردند تا نیروهای نظامی در آرایش مناسب برای عکاسی قرار دهند.

ناقوس آزادی انسانی یکی دیگر از عکس های ثبت شده توسط مول و توماس است. این عکس با حضور 25 هزار سرباز در اردوگاه نظامی دیکس واقع در نیوجرسی ثبت شد.

مجسمه آزادی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان