تایید حکم محسن برهانی ، حقوقدان در دادگاه تجدیدنظر

درباره پروندهٔ محسن برهانی اعلام شده که او به‌دلیل کسوت روحانیت او در دادسرا و دادگاه ویژهٔ روحانیت دوباره بررسی و رسیدگی شده و مراحل تجدیدنظر را هم در شعبۀ اول دادگاه تجدیدنظر ویژه روحانیت طی کرده است.

قوه قضاییه اعلام کرد: دادگاه تجدیدنظر پس از اعتراض شروین حاجی‌پور نسبت به رأی دادگاه بدوی، این اعتراض را بررسی کرد و به‌دلیل اینکه مجازات‌های تکمیلی اشاره‌شده در رأی دادگاه بدوی را متناسب با حال متهم و جامعه تشخیص نداده، آن‌ها را لغو کرد
 
قوه‌قضائیه اعلام کرده است که دادگاه تجدیدنظر پس از اعتراض شروین حاجی‌پور نسبت به رأی دادگاه بدوی، این اعتراض را بررسی کرد و به‌دلیل اینکه مجازات‌های تکمیلی اشاره‌شده در رأی دادگاه بدوی را متناسب با حال متهم و جامعه تشخیص نداده، آن‌ها را لغو کرد و همچنین قرار تعلیق نیمی از مجازات حبس اشد او را نیز صادر کرد.
 
همچنین درباره پروندهٔ محسن برهانی اعلام شده که او به‌دلیل کسوت روحانیت او در دادسرا و دادگاه ویژهٔ روحانیت دوباره بررسی و رسیدگی شده و مراحل تجدیدنظر را هم در شعبۀ اول دادگاه تجدیدنظر ویژه روحانیت طی کرده است.
 
دادگاه تجدیدنظر، برهانی را در خصوص برخی از عناوین اتهامی تبرئه و نسبت به برخی دیگر مجرم شناخته است. او درخواست اعاده دادرسی داده که این درخواست پس از بررسی رد و رأی دادگاه تجدیدنظر تأیید شده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان