کواتروپورته گرند فیناله : آخرین مازراتی ۸ سیلندر جهان! (+عکس)

نسل ششم مازراتی کواتروپورته از سال ۲۰۱۴ در لیست فروش کمپانی قرار دارد و احتمالا باید در انتظار ورود یک کواتروپورته جدید و کاملا متفاوت به ویژه در قسمت پیشرانه باشیم.

عصر ایران-  مازراتی همانند سایر خودروسازان مطرح دنیا آماده ورود به دوران جدیدی از تولید خودرو می شود که معادلات الکتریکی در آن حرف اول را می زنند. از نخستین قربانیان مازراتی در این مسیر، سدان بسیار محبوب گیبلی و همچنین لوانته بودند که با پیشرانه 8 سیلندر خود وداع کردند.

اکنون نوبت به دیگر سدان دوست داشتنی مازراتی یعنی کواتروپورته رسید که پیشرانه احتراقی 3.8 لیتری توربودوقلوی خود را کنار بگذارد.

آخرین نسخه این خودرو با نام کواتروپورته گرند فیناله رسیده تا نامی برای آخرین مازراتی 8 سیلندر جهان باشد!

مازراتی برای این نسخه خاص خود جزئیات جذابی مانند کد رنگ اختصاصی، پنل های فیبرکربن و کالیپرهای اختصاصی را در نظر گرفته است.

فضای داخل کابین نیز میزبان جزئیات لوکس و خاصی است که از جمله باید به یک نوار چوبی در فرمان و درب ها، لوگوی اختصای، چرم باکیفیت و فناورانه ها اشاره کرد.

در بخش پیشرانه از تپنده 3.8 لیتری توربودوقلو با 572 اسب بخار خروجی و گشتاور 538 پوندفوت استفاده شده که سطح بیرونی موتور با قاب فیبرکربنی جذابی پوشانده شده و نام مهندسانی که در توسعه پیشرانه حضور داشته اند بر آن حک شده است.

نسل ششم مازراتی کواتروپورته از سال 2014 در لیست فروش کمپانی قرار دارد و احتمالا باید در انتظار ورود یک کواتروپورته جدید و کاملا متفاوت به ویژه در قسمت پیشرانه باشیم.

کواتروپورته گرند فیناله

سدان آبی تیره آخرین مازراتی کواتروپورته با پیشرانه احتراقی است.
کواتروپورته گرند فیناله
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان