کشف کوزه ۸۰۰ ساله در زنجان

بعد از هماهنگی قضائی و در بازرسی از مخفیگاه متهم یک عدد کوزه عتیقه مربوط به دوران باستان با قدمت بیش از ۸۰۰ سال کشف و ضبط شد که در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه متهم در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: «با تلاش مأموران کلانتری 15، کوزه باستانی با قدمت بیش از 800 سال کشف شد.»
 
داود مرسلی، فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران کلانتری 15، شهرستان زنجان محل نگهداری اشیای تاریخی در یک منزل مسکونی محرز و موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
به گزارش فارس، فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تصریح کرد: در این راستا ماموران کلانتری 15 موفق به شناسایی و احراز هویت یک نفر و محل نگهداری اموال عتیقه شدند.
 
وی افزود: بعد از هماهنگی قضائی و در بازرسی از مخفیگاه متهم یک عدد کوزه عتیقه مربوط به دوران باستان با قدمت بیش از 800 سال کشف و ضبط شد که در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه متهم در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.
 
مرسلی قاچاق اشیای عتیقه را تاراج هویت تاریخی و فرهنگی جامعه برشمرد و از شهروندان خواست: برای حراست از میراث و هویت تاریخی و فرهنگی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان