تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

براساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی آخرین مهلت برای انتخاب رشته محل آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۱۴۰۳ از صبح امروز یکشنبه ۱۴ مرداد آغاز شده و این فرصت تا ساعت ١٣ دوشنبه ۱۵ مرداد ادامه داشت.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: «با توجه به قطع برق در برخی از مناطق در یک ساعت آخر زمان تعیین‌شده قبلی، انتخاب رشته محل آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 1403 تمدید شد.
 
به گزارش ایسنا، براساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی آخرین فرصت برای انتخاب رشته محل آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 1403 از صبح امروز یکشنبه 14 مرداد آغاز شده و این فرصت تا ساعت ١٣ دوشنبه 15 مرداد ادامه داشت.
 
آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 1403 در روز‌های پنجشنبه 10 خرداد و جمعه 11 خرداد در چهار نوبت صبح و بعدازظهر در 34 حوزه امتحانی در سراسر کشور با حضور 58 هزار و 629 داوطلب برگزار شد. داوطلبان در 89 رشته کارشناسی ارشد به رقابت پرداختند. ظرفیت پذیرش در این آزمون تعداد 4 هزار و 947 نفر است.
 
با این وجود مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد: با توجه به قطع برق در برخی از مناطق در یک ساعت آخر زمان تعیین شده قبلی، انتخاب رشته محل برای آخرین بار از تاریخ 20 مرداد 1403 از ساعت 8 صبح تا ساعت 13 همان روز تمدید می‌شود.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان