نان گران شد؛ افزایش ۲۵ درصدی قیمت نان در همدان

خبر افزایش ۲۵ درصدی قیمت نان در استان همدان، مردم این استان را غافلگیر کرد. این افزایش قیمت به دنبال افزایش هزینه‌های تولید نان و تصمیم کارگروه آرد و نان استان اتخاذ شده است.

 مدیرکل غله استان همدان خبر داد: قیمت نان در همدان از امروز با افزایش 25 درصدی همراه شد.

سید حسین خوانساری در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: اصلاح قیمت نان تا سقف 25 درصد نرخ فعلی در بیش از 10 استان کشور در دستور کار است که در استان همدان نیز از امروز  نرخ نان با تصمیم کارگروه آرد و نان استان با افزایش 25 درصدی و با نرخ جدید پخت می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت کارشناسی نان بر اساس آنالیزها تعیین شده است عنوان کرد: بر اساس این تصمیم نان لواش به قیمت جدید 5 هزار و 625 ریال به فروش می‌رسد که قبلا 4 هزار و 500 ریال بوده است.

مدیرکل غله استان همدان اعلام کرد: نان سنگک ماشینی و سنتی نوع یک یارانه ای به مبلغ 20 هزار ریال، سنگک ماشینی و سنتی نوع دو یارانه ای 25 هزار ریال قیمت گذاری شده است.

خوانساری گفت: گرده محلی همدان نوع یک 62 هزار و 500 ریال و نوع دو 93 هزار و 750 ریال پخت و عرضه می‌شود. همچنین قیمت نان بربری سنتی و ماشینی نوع یک 15 هزار ریال و نوع دو به مبلغ 20 هزار ریال عرضه می شود.

وی بیان کرد: نان تافتون و لواش محلی نوع یک به مبلغ 9375 ریال و نان تافتون و لواش محلی نوع دو به مبلغ 11 هزار و 250 ریال پخت و به دست مصرف کننده می‌رسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان