پایان بازی سارق حرفه‌ای کابل‌های اصفهان؛ ۴۱ فقره سرقت

سارق سابقه‌داری که طی چندین ماه اقدام به سرقت کابل‌های مخابراتی در اصفهان می‌کرد، توسط پلیس آگاهی دستگیر شد. این فرد به ۴۱ فقره سرقت اعتراف کرده است.

 رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی و اعتراف متهم به 41 فقره سرقت خبر داد

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت وگو با مهر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد کابل‌های مخابراتی در شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی میدانی صحنه‌های وقوع جرم و جمع آوری سرنخ‌های موجود در محل‌های سرقت مشخص شد سارق یک نفر بوده و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به پرسه زنی در خیابان‌ها و کوچه‌ها نموده و اقدام به سرقت کابل‌های مخابراتی می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با انجام تحقیقات تخصصی و اقدامات هوشمندانه سرانجام مخفیگاه سارق شناسایی و در عملیات ضربتی در شهر اصفهان دستگیر شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات کارآگاهان به 41 فقره سرقت از کابل‌های مخابراتی اقرار کرد که در نهایت با تکمیل شدن تحقیقات متهم به مرجع قضائی تحویل شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان