سایت عبری: نتانیاهو و خانواده‌اش به پناهگاه زیرزمینی می‌روند

سایت عبری «واللا» افشا کرد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اعضای خانواده‌اش تصمیم دارند داخل یک مجتمع زیرزمینی مستحکم در زیر قدس اشغالی پنهان شوند که قرار است مقامات ارشد این رژیم در صورت حمله ایران از آن استفاده کنند.

یک رسانه عبری فاش کرد که نخست وزیر رژیم صیونیستی و خانواده‌اش تصمیم دارند در صورت آغاز پاسخ ایران، به پناهگاهی زیر شهر قدس اشغالی بروند.

به گزارش ایسنا، سایت عبری «واللا» افشا کرد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اعضای خانواده‌اش تصمیم دارند داخل یک مجتمع زیرزمینی مستحکم در زیر قدس اشغالی پنهان شوند که قرار است مقامات ارشد این رژیم در صورت حمله ایران از آن استفاده کنند.

در چند روز گذشته اعلام شد که سرویس جاسوسی شین بت در تلاش برای راه اندازی پناهگاه فرماندهی زیرزمینی است که با نام مرکز مدیریت بحران شناخته می‌شود، این مرکز در عمق منطقه قدس قرار داشته و نتانیاهو و فرماندهان ارتش و مسوولان امنیتی رژیم صهیونیستی در شرایط اضطراری، مسوولیت‌هایشان را از آنجا انجام خواهند داد.

برخی منابع نزدیک به نتانیاهو به سایت «واللا» گفتند که ساره، همسر نتانیاهو و یائیر، پسر او در حال حاضر در اراضی اشغالی هستند و یائیر در محل اقامتش در میامی نیست و آن دو قصد دارند در صورت آغاز حمله ایران، وارد این پناهگاه مستحکم و محافظت شده شوند.

در مقابل دفتر نتانیاهو مدعی شد که «اینها خبرهای جعلی و دروغ است و چنین اتفاقی هرگز رخ نداده است.»

واللا گزارش داد، امکان اقامت طولانی مدت در این پناهگاه وجود داشته و مجهز به سیستم‌های کنترلی مرتبط با وزارت جنگ رژیم صهیونیستی بوده و در برابر انواع سلاح‌ها مقاوم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان