نیکبخت خبر داد:

ارسال ۴۰۰ اثر به همایش کتاب سال حوزه

گروه حوزه‌های علمیه: دبیر اجرایی همایش کتاب سال حوزه از ارسال ۴۰۰ اثر به دبیرخانه این همایش خبر داد.

مهدی نیکبخت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: امسال شانزدهمین دوره همایش کتاب سال حوزه در اوایل بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فراخوان این همایش از اسفندماه 92 آغاز شده است، تصریح کرد: پایان تاریخ فراخوان نیز آخر خرداد ماه اعلام شده و با توجه به بسته شدن جدول زمانی، این فرصت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

نیکبخت از آغاز ثبت آثار و گونه‌بندی آن‌ها در دبیرخانه خبر داد و افزود: آثار واصله در حال بررسی و ثبت است و تا پایان نیافتن این کار نمی‌توان آمار تفکیکی از هر رشته ارایه داد.

دبیر اجرایی همایش از تشکیل 16 گروه علمی متناسب با شانزده رشته همایش خبر داد و تصریح کرد: آثار واصله بعد از ثبت و ارزیابی اولیه در نیمه پایانی تیرماه به مرحله دوم ارزیابی ارسال می‌شود و به صورت تفصیلی بررسی خواهد شد.

به گفته وی، در این مرحله، آثار رسیده به دبیرخانه همایش در گروه‌های تفسیر و علوم قرآن، حدیث و درایه و رجال، فلسفه، کلام، اخلاق و عرفان، تاریخ و سیره و تراجم، فقه و اصول، کتب مرجع، ادبیات و هنر، علوم اجتماعی، اقتصاد و مدیریت، حقوق و علوم سیاسی، علوم تربیتی و روان‌شناسی، تصحیح و تحقیق، ترجمه و تکنولوژی آموزشی گونه‌بندی می‌شوند.

نیکبخت با بیان اینکه شانزدهمین دوره همایش کتاب سال حوزه از سوی معاونت پژوهش حوزه علمیه برگزار می‌شود عنوان کرد: حوزویانی که کتابی را برای اولین بار در سال 1392 شمسی (1434 قمری و 2013 میلادی) به چاپ رسانده باشند یا از پایان‌نامه سطح 4 خود در سال 1392 در یکی از مراکز علمی حوزوی یا دانشگاهی کشور دفاع کرده باشند، می‌توانند آثار خود را به این همایش ارسال نمایند.

وی افزود: ثبت نام از نویسندگان به صورت اینترنتی از طریق سامانه www.ketabehowzeh.ir و حضوری با مراجعه به دبیرخانه همایش به نشانی قم، بلوار امین، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، طبقه اول، اتاق 13 صورت می‌گیرد.
نیکبخت تصریح کرد: برای این منظور لازم است پدیدآورندگان آثار، دو نسخه از اثر خود را همراه با تکمیل فرم مشخصات، به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

نیکبخت افزود: محدودیت در ارسال آثار به زبان‌های دیگر و از کشورهای دیگر نیست و علاقه‌مندان می‌توانند تا موعد اعلام شده آثار خود را ارسال کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان