تعطیلی شهرداری تهران در پی گرمای شدید

به دنبال تصمیم جدید هیئت دولت مبنی بر تعطیلی ادارات تهران به دلیل گرمای بی‌سابقه، شهرداری تهران نیز روز چهارشنبه ۱۷ مرداد تعطیل اعلام شد.

 معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی شهرداری تهران در روز 17 مرداد 1403 خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیرو تصمیم جدید هیئت دولت؛شهرداری تهران چهارشنبه 17 مردادماه 1403 تعطیل است. 

امروز پس از اعلام اولیه کاهش ساعت کاری از سوی هیئت وزیران، در پی شرایط ویژه گرمایی حاکم بر تهران، دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت در اطلاعیه‌ای جدید، ادارات پایتخت را تعطیل اعلام کرد. بر این اساس، بنا به ابلاغ معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، به علت تداوم گرمای شدید و کم سابقه هوا، در راستای دستورالعمل‌های سلامت‌محور شهروندی و مدیریت مصرف انرژی، به این وسیله شهرداری تهران نیز در روز چهارشنبه 17 مردادماه تعطیل اعلام می‌شود.

 به روال همیشگی، با توجه به اهمیت و حساسیت ماهیت خدمات و فعالیت‌های شهرداری تهران، با برنامه‌ریزی صوزت گرفته، واحدهای اجرایی، نظارتی، خدمات‌رسان، عملیاتی، حمل و نقل عمومی، خدمات درمانی و نیروهای شیفتی و نگهبانی خدمتگزار شهروندان شریف خواهند بود تا اختلال و وقفه‌ای در روند خدمت‌رسانی پیش نیاید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان