شکست تلخ محسن‌نژاد در المپیک؛ نماینده ایران در وزن ۶۰ کیلوگرم پنجم شد

نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در دیدار رده‌بندی به حریف قرقیزستانی باخت و با وجود تلاش‌های فراوان، به مدال نرسید.

نماینده وزن 60کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در دیدار رده‌بندی مقابل قرقیزستانی شکست خورد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2024 پاریس و در روز دوم این مسابقات، از ساعت 11 امروز به وقت محلی (12:30 به وقت ایران) مهدی محسن‌نژاد در وزن 60 و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم در رقابت‌های شانس مجدد به مصاف حریفانشان رفتند که موفق به حضور در دیدار رده‌بندی شدند.

مهدی محسن‌نژاد نماینده کشورمان در وزن 60 کیلوگرم که 17 نفر حضور داشتند، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر و با امتیاز عالی عبدالکریم فرگات از الجزایر را شکست داد، اما در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کنیچیرو فومیتا، نایب قهرمان المپیک توکیو و دارنده مدال‌های طلا (2017 و 2019)، نقره (2023) و برنز (2022) جهان از ژاپن شد.

کشتی‌گیر ژاپنی در مرحله نیمه‌نهایی در دیداری جذاب و دیدنی با نتیجه 4 بر 3 از سد شارشنبیکوف از قرقیزستان گذشت و فینالیست شد. بدین ترتیب محسن‌نژاد به شانس مجدد رفت. وی امروز (سه‌شنبه) در این مرحله با نتیجه 10 بر یک دآرماس از کوبا را شکست داد. وی در دیدار رده‌بندی امشب به مصاف شارشنبیکوف رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

پیش از این امین میرزازاده نماینده وزن 130 کیلوگرم کشورمان موفق به کسب جواز حضور در دیدار رده‌بندی شده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان