پرونده فوت بوکسور ملایری در دست بررسی است؛ نتیجه نهایی پس از ۴۰ تا ۶۰ روز

علی حقیقی با اشاره به تشکیل کمیته بررسی ویژه، تأکید کرد: تا اعلام نظر قطعی پزشکی قانونی، نمی‌توان درباره علت دقیق فوت این ورزشکار اظهارنظر کرد.

 مدیرکل وررش و جوانان استان همدان، گفت: نتیجه نهایی در مورد دلایل فوت بوکسور ملایری پس از اعلام نظر پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

به گزارش تسنیم، علی حقیقی عصر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت هفته خبرنگار با اشاره به این که در سطح استان 52 هیئت ورزشی فعال است، اظهار داشت: تلاش اداره‌کل ورزش و جوانان بر این بوده تا مشکل خاصی در هیئت‌های ورزشی استان وجود نداشته باشد.

وی افزود: امسال چندین مجمع انتخاباتی ریاست هیئت‌های ورزشی را برگزار کردیم و آخرین آن که به‌زودی برگزار می‌شود هیئت شطرنج خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به این که تکمیل پروژه‌های عمرانی از اولویت‌های این اداره‌کل است گفت: به مناسبت هفته دولت چندین پروژه ورزشی در سطح استان افتتاح می‌شود که از آن دست می‌توان به چند زمین چمن مصنوعی، استخر بانوان بهار، استخر شهرستان نهاوند و زمین چمن شهرستان رزن اشاره کرد.

حقیقی با اشاره به کمک‌های این اداره‌کل به هیئت‌های ورزشی استان عنوان کرد: در یک سال گذشته 230 میلیارد ریال به هیئت‌های ورزشی استان کمک کرده‌ایم.

وی با اشاره به تاکید بازرسی اداره‌کل ورزش و جوانان بر اخذ نرخ مصوب برای مدارس ورزشی در فصل تابستان هم عنوان کرد: هر باشگاهی که خلاف نرخ مصوب از نوآموزان دریافت شهریه کند متخلف است و با آن برخورد خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در مورد آخرین وضعیت پرونده فوت بوکسور ملایری اظهار داشت: متاسفانه ما در این اتفاق اول از همه یک جوان را از دست دادیم که در کنار جوان بودنش هم‌استانی ما و قهرمان هم بود.

وی با اشاره به این که از همان لحظه اتفاق هم اداره‌کل و هم هیئت بوکس پیگیر وضعیت این ورزشکار عزیز بود تاکید کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم که حق مرحوم یاسین موسی‌‌خانی و خانواده‌اش تضییع نشود.

حقیقی با اشاره به برگزاری چندین جلسه در وزارت ورزش و نیز اداره‌کل ورزش و جوانان استان پیرامون این اتفاق گفت: تا اعلام نظر پزشکی قانونی که آن هم روندی بین 40 تا 60 روز دارد نمی‌توانیم به قطعیت در مورد آن اتفاق صحبت کنیم.

وی تصریح کرد: نتیجه پزشکی قانونی ابتدا در اختیار دادستاتی قرار می‌گیرد و پس از ابلاغ به کمیته بررسی این اتفاق ناگوار، نتیجه بررسی‌ها اعلام خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان