ابتکار شهر آمریکایی برای بهبود ایمنی و هوشمندی(+عکس)

فینیکس آریزونا از افتتاح جدیدترین مرکز تجربه‌محور Experience Centre خود با هدف بهبود دسترسی منطقه‌ای به فناوری‌های نوآورانه رونمایی کرد. مرکز جدید با پنج هزار و ۴۴۴ فوت‌مربع مساحت شامل یک اتاق تمرین ۲۰ نفره، یک اتاق کنفرانس ۱۰ نفره و یک اتاق نمایشی هشت نفره است.

فینیکس، پایتخت آریزونا در ایالات‌متحده‌آمریکا از افتتاح جدیدترین مرکز تجربه‌محور خود با هدف بهبود دسترسی منطقه‌ای به فناوری‌های نوآورانه خبر داد که با تقویت رشد و نوآوری مشترک، جوامع محلی و فراتر از آن را هوشمندتر و ایمن‌تر می‌کند.

به گزارش ایمنا، فینیکس آریزونا از افتتاح جدیدترین مرکز تجربه‌محور Experience Centre خود با هدف بهبود دسترسی منطقه‌ای به فناوری‌های نوآورانه رونمایی کرد. مرکز جدید با پنج هزار و 444 فوت‌مربع مساحت شامل یک اتاق تمرین 20 نفره، یک اتاق کنفرانس 10 نفره و یک اتاق نمایشی هشت نفره است.

مرکز تجربه‌محور چیست؟

مرکز تجربه فضایی است که در آن مشتریان بالقوه به نمایش گذاشته می‌شوند تا ارزش برند یک شرکت مشخص شود. چنانچه برنامه‌نویسی یک مرکز تجربه به خوبی انجام شود، بسیار فراتر از یک ارائه معمولی است و شامل اجزای چندرسانه‌ای، داستان‌سرایی پویا و ورودی مخاطبان برای شکل دادن به نمایش‌ها می‌شود. مراکز تجربه با ارائه فرصت‌هایی برای یادگیری تجربی در هر مورد، کمک می‌کنند تا یک ارائه معمولی به یک تجربه به یاد ماندنی و تعاملی تبدیل شود.

ابتکار شهر آمریکایی برای بهبود ایمنی و هوشمندی

تجربه بسیار مهم است و به ایجاد یا از بین رفتن ادراک موجود در هر زمینه‌ای منجر می‌شود. در یک مرکز تجربه امور و برنامه‌ها به چالش کشیده می‌شوند تا تجارب را تجسم و شخصی‌سازی کنند و ارزش بیشتری را سریع‌تر از همیشه فراهم کنند. مراکز تجربه خلاقیت را با دقت به ارمغان می‌آورد تا کمک کند تجارب فردا را امروز متمرکز، طراحی و هماهنگ کرد و به رشدی سودآورتر و پایدارتر رسید.

مراکز تجربه اغلب از نمایشگرهای کاربردی بهره می‌برند که داستان هر سازمان را به اشتراک می‌گذارد و می‌توانند شامل تصاویر، ویدئوهای حلقه‌ای، صفحه‌نمایش‌های لمسی و حتی اقلام فیزیکی با ترکیب صدا، ویدئو و تمرین‌های متناسب با مخاطب باشند که قرار است توسط بازدیدکنندگان انجام شود.

اطمینان از پذیرش مخاطبان مجازی حتی برای فضای فیزیکی هم‌چون یک مرکز تجربه بسیار مهم و برای تجارت حیاتی است. برگزاری کارگاه‌های آموزشی هم‌چون اتاق‌های شکست، تمرین‌ها و نمایشگرهای مدولار که توسط یک ناظم کنترل می‌شوند نیز به‌منظور تثبیت تجربیات اهمیت دارد.

ابتکار شهر آمریکایی برای بهبود ایمنی و هوشمندی

ویژگی‌های مرکز تجربه‌محور جدید فینیکس

پایتخت آریزونا یکی از شهرهای با رشد سریع در ایالات متحده با اقتصاد پررونق و جمعیت رو به افزایش است، این امر نیاز بیشتری به راه‌حل‌های فناوری قوی ایجاد می‌کند که می‌تواند به افزایش امنیت کمک کند و در عین حال موجب رفاه بیشتر شود.

فینیکس اظهار کرد که شهرداری‌های محلی و مجریان قانون، همچنین سازمان‌هایی شامل حمل‌ونقل، خرده‌فروشی، تدارکات، مراقبت‌های بهداشتی و آموزش از حضور مرکز جدید در این منطقه بهره‌مند خواهند شد که با داشتن طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های نظارتی و فضاهای ملاقات و نمایش، رشد و نوآوری مشترک را تقویت می‌کند تا جوامع هوشمندتر و ایمن‌تر محلی و فراتر از آن را ایجاد کند.

در این مرکز ابزارها و تخصص مورد نیاز برای بهبود امنیت، ایمنی و قابلیت‌های هوش تجاری فراهم می‌آید و راه‌حل‌های نوآورانه‌ای برای پیشرفت در شرایط تجاری در حال تحول امروزی ارائه می‌شود.

ابتکار شهر آمریکایی برای بهبود ایمنی و هوشمندی

دیگر ویژگی‌های مرکز تجربه‌محور جدید فینیکس عبارتند از:

  • استفاده از تجزیه‌وتحلیل‌های بی‌درنگ در سراسر مرکز هم‌چون شمارش افراد، تشخیص استفاده از کلاه‌های مهندسی و مواردی از این قبیل
  • توسعه یک اتاق نمایشی به سبک تئاتر شامل آزمایشگاه قابلیت استفاده از تصویر برای نمایش عملکرد در شرایط نوری چالش‌برانگیز
  • آموزش و ارائه دموهای مبتنی بر کنترل دسترسی
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان