واکنش آذری جهرمی به فیلم منتشرشده از برخورد گشت ارشاد با دو دختر: همون دختر کم حجاب، دخترِ منه…

روز گذشته فیلمی در خصوص برخورد گشت ارشاد با دو دختر جوان منتشر شد. امروز پلیس در اطلاعیه ای اعلام کرد: این ویدئو مربوط به گذشته بوده که در تاریخ یکم تیرماه ۱۴۰۳ مأموران به دو خانمِ جوان در خصوص پوششِ نامناسب و کشف حجاب تذکر داده که متأسفانه با فحاشی و الفاظِ ناروا روبرو شدند.

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: «همون دختر کم حجاب، دخترِ منه…»
 
به گزارش انتخاب ، اشاره او به سخنان سردار قاسم سلیمانی درمورد نحوه برخورد با دختران به خاطر حجاب است.
 
روز گذشته فیلمی در خصوص برخورد گشت ارشاد با دو دختر جوان منتشر شد. امروز پلیس در اطلاعیه ای اعلام کرد: این ویدئو مربوط به گذشته بوده که در تاریخ یکم تیرماه 1403 مأموران به دو خانمِ جوان در خصوص پوششِ نامناسب و کشف حجاب تذکر داده که متأسفانه با فحاشی و الفاظِ ناروا روبرو شدند. 
 
در تعاقب هر دو نفر در خیابانِ وطن‌پور مجدداً با پوششِ نامناسب مشاهده که در حینِ انتقال به خودرو با عوامل انتظامی مجادله و کشمکش و بر اثرِ مقاومت جراحتی جزئی در احدی از ایشان ایجاد می‌شود. 
 
پس از بروزِ حادثه، ویدئو گرفته شده توسط پلیس و فیلمِ دوربینِ مداربستهِ خیابان برایِ شفاف‌سازی به مقام قضائی تحویل داده شد. 
 
ضمن آن‌که پلیس رفتارِ این‌چنینی توسط عواملِ انتظامی را در چارچوب استانداردهایِ کُنِشی و عملیاتیِ خود ندانسته و پرونده در سیستمِ قضائی و بازرسیِ فراجا مفتوح و در حال بررسی است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان