عذرخواهی جس فاکس از پدرش: ببخشید بهت خندیدم!

جس فاکس، قهرمان المپیک، پس از شوخی بی‌رحمانه‌ای با پدرش در جشن مدال طلای نائومی فاکس، خواهرش، در المپیک پاریس، عذرخواهی کرد.

نائومی فاکس با کسب مدال طلا در مسابقه کایاک کراس در روز سه‌شنبه، موفقیت خانواده فاکس را در این رشته کامل کرد و پس از قهرمانی‌های خواهر و مادرش در ادوار مختلف المپیک، او نیز مدال طلای این مسابقات را کسب کرد.

به گزارش ورزش سه، پس از پیروزی نائومی، که در آن توانست کیمبرلی وودز، شماره یک جهان از بریتانیا را شکست دهد، جس با خوشحالی با ریچارد؛ پدرش، که یک قایقران سابق بریتانیایی است، شوخی کرد. جس در مورد مدال طلای نوئمی گفت:«این به این معنی است که پدر بیچاره (ریچارد) تنها کسی است که مدال المپیک ندارد!»

عذرخواهی جس فاکس از پدرش: ببخشید بهت خندیدم!

جس چندین مدال کسب کرده است، نائومی، مدال طلای خود را دارد و میریام فاکس، مادرشان، در بازی‌های آتلانتا در سال 1996 مدال برنز کسب کرده است.

بیست و چهار ساعت بعد، جس از اظهار نظر خود ابراز پشیمانی کرد. جس در شبکه ناین گفت:«من در مصاحبه‌ام خیلی بی‌رحم بودم و بعداً فهمیدم که واقعاً بی‌رحمانه بود، متاسفم پدر. شما رزومه فوق‌العاده‌ای دارید، 10 بار قهرمان جهان، شگفت‌انگیز است. ما چهار مدال طلا در خانواده داریم، بنابراین برای هر کسی یکی هست.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان