نعمت‌زاده از رسیدن به فینال بازماند؛ تلاش برای کسب مدال برنز

رقابت‌های تکواندو بازی‌های المپیک پاریس از امروز چهارشنبه آغاز شد و چهار روز ادامه خواهد داشت. در این دوره از مسابقات ۱۳۴ تکواندوکار از ۶۰ کشور دنیا در چهار وزن مردان و چهار وزن بانوان به رقابت خواهند پرداخت.

 بانوی تکواندوکار وزن منهای 49 کیلوگرم ایران با وجود تلاش فراوان از رسیدن به فینال بازی‌های المپیک پاریس بازماند تا در دیدار رده‌بندی و کسب مدال برنز تلاش کند.
 
به گزارش ایرنا، رقابت‌های تکواندو بازی‌های المپیک پاریس از امروز چهارشنبه آغاز شد و چهار روز ادامه خواهد داشت. در این دوره از مسابقات 134 تکواندوکار از 60 کشور دنیا در چهار وزن مردان و چهار وزن بانوان به رقابت خواهند پرداخت.
 
در روز نخست، رقابت‌های اوزان منهای 49 کیلوگرم بانوان و منهای 58 کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که مبینا نعمت‌زاده نماینده ایران در وزن منهای 49 کیلوگرم بانوان است.
 
تکواندوکار جوان ایران در گام نخست برابر «تاو میشله» از لسوتو قرار گرفت و به راحتی این حریف را در دو راند متوالی از پیش‌رو برداشت تا راهی مرحله بعدی شود. نعمت‌زاده در مرحله یک‌چهارم‌نهایی به مصاف آدریانا ایگالیاس از اسپانیا (نفر دوم رنکینگ جهان) و دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان رفت و در دو راند متوالی به برتری رسید.
 
وی در نیمه‌نهایی برابر گائو ژنگ نایب قهرمان جهان و آسیا از چین قرار گرفت، حریفی که در بازی‌های آسیایی هانگژو توانسته بود، مبینا را شکست دهد. مبینا این مرتبه نیز مقابل این رقیب باتجربه کاری از پیش نبرد و در دو راند متوالی شکست خورد.
 
در راند نخست در حالی که مبینا یک امتیاز از حریف پیش بود اما نماینده با تجربه چین در ادامه توانست به برتری چهار بر یک دست یابد. در راند دوم نیز نعمت‌زاده از حریف پیش بود اما مغلوب تجربه بالا و ضربه سر حریف شد تا از رسیدن به فینال بازماند.
 
با این اوصاف نعمت‌زاده از رسیدن به فینال بازماند و از ساعتی دیگر و در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به میدان می‌رود.
 
در فینال این وزن نمایندگان چین و تایلند برای کسب مدال طلا مبارزه خواهند کرد.
 
ناهید کیانی، مهران برخورداری و آرین سلیمی، دیگر تکواندوکاران المپیکی ایران هستند که طی روزهای آتی به مصاف حریفان می‌روند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان