سوزاندن بدن ۳ کودک کار با اتو توسط کارفرما در مریوان (+عکس)/ تشکیل پرونده قضایی برای خیاط

در حال حاضر پرونده در حال بررسی است و مردم نیز بسیار روی این قضیه حساس شده‌اند و افکار عمومی جریحه‌دار شده است به‌طوری‌که بسیاری از شهروندان با بنده تماس گرفته و درخواست پیگیری موضوع و برخورد قانونی با فرد خاطی را داشته‌اند.

فرماندار مریوان (کردستان) در واکنش به خیاطی که شاگردانش را با اتو داغ می کرد گفت: پس از انتشار تصاویر و اطلاع از این اتفاق ناخوشایند و هماهنگی ‌های مربوطه، بلافاصله دادستانی و دستگاه قضایی ورود کرده و برای خیاط خاطی پرونده قضایی تشکیل شد.
 
به گزارش ایرنا، اسماعیل احمدی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار کرد: پرونده قضایی برای فرد خاطی در دادستانی شهر مریوان تشکیل شده است.
 
سوزاندن بدن 3 کودک کار با اتو توسط کارفرما در مریوان/ تشکیل پرونده قضایی برای خیاط
 
وی افزود: صبح امروز نیز دادستان شهرستان مریوان با خانواده‌های شاگردان دیدار کرده و دستورات لازم را به پزشکی قانونی جهت معاینه و پیگیری صادر کرد.
 
فرماندار شهرستان مریوان ادامه داد: در حال حاضر پرونده در حال بررسی است و مردم نیز بسیار روی این قضیه حساس شده‌اند و افکار عمومی جریحه‌دار شده است به‌طوری‌که بسیاری از شهروندان با بنده تماس گرفته و درخواست پیگیری موضوع و برخورد قانونی با فرد خاطی را داشته‌اند.
 
احمدی گفت: ما هم از این موضوع نگران و ناراحت هستیم و دستگاه قضایی حکم لازم برای فرد خاطی را صادر خواهد کرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان