دستگیری متهم موبایل قاپ ۱۷ ساله ای که با قمه زورگیری می‌کرد

متهم ۱۷ ساله در پی جویی های انتظامی به ۲۰ فقره جرم ارتکابی با همکاری همدست خود اعتراف کرد و دستگیری همدست وی در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ و اعتراف این متهم 17 ساله به 20 فقره سرقت خبر داد.
 
به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا صادقی پور روز پنجشنبه در این خصوص گفت: در پی چند فقره موبایل قاپی با تهدید سلاح سرد از عابران پیاده و دریافت شکایت، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیم عملیات کلانتری 104 عباس آباد قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران پلیس در گام نخست طی تحقیقات دریافتند که سرقت تلفن همراه توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت انجام گرفته است.
 
به گفته سرهنگ صادقی پور، ماموران گشت زنی های هدفمند را آغاز و در نهایت موفق شدند یکی از متهمان را هنگام پرسه زنی مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.
 
سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: از متهم 2 عدد تلفن همراه که به تازگی به سرقت رفته بود، کشف شد.
 
وی عنوان کرد: متهم 17 ساله در پی جویی های انتظامی به 20 فقره جرم ارتکابی با همکاری همدست خود اعتراف کرد و دستگیری همدست وی در دستور کار پلیس قرار دارد.
 
سرهنگ صادقی پور گفت: متهم با صدور قرار قانونی از مراجع قضایی، جهت شناسایی مالخر و شناسایی شاکیان دیگر در اختیار کانون اصلاح و تربیت قرار گرفت.
 

دستگیری سارق محتویات خودرو

از سوی دیگر سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق محتویات خودرو خبر داد.
 
سرهنگ محمد افشار در این خصوص اظهار کرد: پیرو تماس یکی از شهروندان مبنی بر سرقت محتویات داخل خودروشان، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران کلانتری 118 ستارخان قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: عوامل کلانتری به محل سرقت اعزام شدند و با بازبینی دوربین های مداربسته محل سرقت مشخصات ظاهری سارق شناسایی و به در اختیار واحد های گشت قرار گرفت.
 
دستگیری متهم موبایل قاپ 17 ساله ای که با قمه زورگیری می‌کرد
 
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت تاکید کرد: ماموران گشت کلانتری روز گذشته با مشاهده سارق که در محدوده حوزه استحفاظی در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بود، مشاهده و سریعا جهت دستگیری وی اقدام کردند.
 
وی گفت: متهم با مشاهده ماموران سریعا از محل متواری شد که با درایت و هوشیاری ماموران و ایجاد طرح مهار پس از یک تعقیب و گریز کوتاه موفق به دستگیری متهم شدند.
 
سرهنگ افشار افزود: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که از سارقان سابقه دار بوده و به 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
 

کشف لوازم آرایشی قاچاق درجنوب تهران

همچنین رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت، از کشف بیش از پنج هزارقلم لوازم آرایشی قاچاق به ارزش 25 میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.
 
سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در این خصوص گفت: با کسب خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی کالا در محدوده جنوب تهران مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی در یک انبار کالا دپوی کرده است، تیم های عملیاتی این یگان برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی در محدوده باقر شهر اعزام و به تحقیقات گسترده در این زمینه پرداختند.
 
وی ادامه داد: در پی اقدامات پلیسی مشخص شد که محل یک باب انبار کالای بازرگانی است ولی کالاهای موجود که شامل لوازم آرایشی و بهداشتی است در سامانه های وزارت بهداشت ثبت نشده و فاقد مجوزهای قانونی است.
 
سرهنگ افشاری افزود: در این عملیات پلیسی پنج هزار و 489 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و تحویل نماینده وزارت بهداشت و درمان شد.
 
وی از شهروندان درخواست کرد: درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.
 
همچنین در خبری دیگر سرهنگ افشاری خبر داد که با تلاش ماموران هفت هزار بسته انواع داروی دام و طیور قاچاق از یک انبار کالا تهران کشف و ضبط شده است.
 
وی یادآور شد: برخورد با سودجویان عرصه دارو علاوه بر امنیت اقتصادی، سلامت دام و طیور را نیز به مخاطره می اندازد از شدت و حساسیت بیشتری برخوردار است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان