بهره‌برداری از ۴ ایستگاه خط ۶ متروی تهران در نیمه دوم امسال

حجت الاسلام محمد آقامیری روز پنجشنبه با اشاره به بازدید تعدادی از اعضای شورایعالی استانها از خط ۶ متروی تهران افزود: در این دوره مدیریت شهری همت بر اتمام نواقص خطوط یک تا هفت و تکمیل پروژه های نیمه تمام گذاشته شد.

عضو کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران گفت: امید است ایستگاه‌های ناتمام میدان خراسان، حرم عبدالعظیم، سرباز و نجات‌الهی در 6 ماه دوم امسال به بهره برداری برسد چرا که این ایستگاه‌ها تقریبا بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
 
به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، حجت الاسلام محمد آقامیری روز پنجشنبه با اشاره به بازدید تعدادی از اعضای شورایعالی استانها از خط 6 متروی تهران افزود: در این دوره مدیریت شهری همت بر اتمام نواقص خطوط یک تا هفت و تکمیل پروژه های نیمه تمام گذاشته شد.
 
وی ادامه داد: از سال اول فعالیت مدیریت شهری ششم شاهد رونق در توسعه خطوط فعلی مترو هستیم و براساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال بهره برداری از چهار ایستگاه باقی مانده انجام خواهد شد.
 
آقامیری این را هم گفت: شورای شهر تهران نیز اهتمام ویژه ای بر توسعه و کمک به حمل و نقل عمومی دارد و در سالهای اخیر سهم بودجه ای حمل و نقل شهرداری تهران با این نگاه اعضای شورا روند رو به رشدی داشته است.
 
بهره‌برداری از 4 ایستگاه خط 6 متروی تهران در نیمه دوم امسال
 
وی افزود: تخصیص بودجه به مترو به دلیل پیشرفت ها و حوزه های فعال خوب است و پشتوانه مالی خوبی از مترو می‌شود و شرکتهای پیمانکاری به دلیل پرداخت صورتحساب ها راغب به همکاری با مترو هستند.
 
این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ایستگاه توسعه بخش جنوبی خط 6 فعال است و پیشرفت عملیات عمرانی در آنها مناسب است، گفت: البته شورای شهر تهران نیز از مترو مطالبه می‌کند که طبق زمان بندی ایستگاه های اعلامی را تحویل دهد.
 
 
 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر