کلکسیون کامل عذاب

چمن نداریم، گزارشگر هم نداریم؟

شماره روزنامه: ۶۰۷۴ تاریخ چاپ: ۱۴۰۳/۰۵/۱۸ ...

«تحقیر حریف» هم متاسفانه یک عادت رایج دیگر بین برخی گزارشگران ایرانی است. در همین راستا دوست عزیزمان در مرکز اصفهان از دقیقه یک توی سر شباب‌‌‌الاهلی زد و گفت سپاهان به راحتی می‌تواند این رقیب را ببرد. خب آن تیم حسابی خرج کرده، بازیکنان بدی ندارد و لازم است با احتیاط بیشتری در موردش حرف بزنیم؛ کما اینکه تنها گل سپاهان در این دیدار هم در اثر خرابی زمین و پله شدن توپ جلوی پای دروازه‌‌‌بان آنها به ثمر رسید. جالب است که آقای گزارشگر حتی تا آخرین دقایق بازی هم ایده‌‌‌اش را رها نمی‎‌‌‌کرد و پس از گل دوم آن تیم که روی اشتباه وحدت هنانوف و پیام نیازمند به ثمر رسید، مدعی شد: «گفته بودم آنها تیمی نیستند که ما را ببرند، مگر اینکه خودمان اشتباه کنیم.» در نهایت اما آنها 4 تا زدند و روی ضد حملات چند تایی هم نزدند!

از دیگر فرازهای درخشان گزارشگر بازی هم جایی بود که سردار آزمون در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی شباب‌‌‌الاهلی به میدان آمد و گل اول این تیم را زد. در این لحظه دوست‌‌‌مان خطاب به کادرفنی سپاهان یادآور شد: «آقای مورایس! چقدر گفتم حواست به تعویض‌‌‌های تیم حریف باشد؟!» اولا که مگر او صدای شما را می‌‌‌شنید؟ ثانیا یعنی مربی در این سطح، خود به خود به فکر تعویض‌‌‌های آن تیم نیست؟ ثالثا، شباب‌‌‌الاهلی پنج میلیون دلار داده سردار را خریده که همین گل‌‌‌ها را بزند؛ مورایس چه کند؟ مهدی طارمی را بفرستد داخل زمین؟!

سوال آخر اینکه ‌گیریم ساخت استادیوم و تهیه چمن خوب سخت است و مشقت دارد؛ یعنی گزارشگر خوب هم نمی‌توانیم داشته باشیم که لااقل کمتر موجب عذاب مردم شود؟

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر