مشکل بزرگ برای گاریدو؛ پرسپولیس بدون عالیشاه و اورونوف به مصاف ذوب‌آهن می‌رود؟

مصدومیت امید عالیشاه و اوستون اورونوف، دو وینگر کلیدی پرسپولیس، زنگ خطر را برای کادر فنی سرخپوشان به صدا درآورده است. با توجه به شرایط جسمانی این دو بازیکن، احتمال غیبت آن‌ها در دیدار افتتاحیه لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن اصفهان بسیار زیاد است.

با توجه به وضعیت جسمانی 2 وینگر پرسپولیس به نظر می‌رسد که آن‌ها در جدال با ذوب‌آهن اصفهان غایب خواهند بود.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیسی‌ها خود را برای حضور در اولین بازی فصل جدید آماده می‌کنند و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، مدافع عنوان قهرمانی باید پنج‌شنبه هفته آینده (بیست‌وپنجم مردادماه) از ساعت 19:30 در نخستین بازی لیگ بیست‌وچهارم به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود؛ مسابقه‌ای که طبق اعلام رسمی سازمان لیگ قرار است به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شود و سرخ‌پوشان در خارج از تهران میزبان دیدار افتتاحیه فصل خواهند بود!

شاگردان خوان کارلوس گاریدو در فاصله یک هفته تا جدال با ذوب‌آهن، همچنان در اردوی ترکیه هستند و مشغول گذراندن آخرین روزهای دوره آماده‌سازی پیش‌فصل و سرمربی اسپانیایی به دنبال آن است تا بتواند باا محک‌زدن بازیکنان تیمش در دیدارهای دوستانه، به بهترین ترکیب ممکن برسد. گاریدو که نشان داده به آرایش 2-4-4 علاقه ویژه‌ای دارد، در شرایطی به دنبال انتخاب 2 وینگر مدنظر خود است که مصدومیت‌های به‌وجود آمده شرایط برای سرمربی اسپانیایی دشوار کرده است.

کاپیتان برای اولین بازی فصل آماده نیست!

امید عالیشاه که از ناحیه انگشت پا دچار آسیب‌دیدگی شده، این روزها تمرینات بدنسازی خود را پشت سر می‌گذارد اما با توجه به دوره درمان انگشت پای او، گفته می‌شود که ستاره باتجربه پرسپولیس نمی‌تواند در اولین بازی فصل جدید برای سرخ‌پوشان به میدان برود؛ آن‌هم در حالی‌که عالیشاه هم در نقش وینگر و هم در قامت مهاجم سایه توانایی بازی دارد و حالا غیبت او می‌تواند برای خوان کارلوس گاریدو چالش‌برانگیز باشد و سرمربی پرسپولیس کار سختی برای انتخاب جانشین امید عالیشاه دارد.

شرایط پیچیده اورونوف برای جدال با ذوب‌آهن

ستاره ازبکستانی پرسپولیس که اولین بازی خود در فوتبال باشگاهی ایران را برابر ذوب‌آهن انجام داد، حالا برای دیدار افتتاحیه لیگ بیست‌وچهارم مقابل حریف اصفهانی شرایط ویژه‌ای دارد. اوستون اورونوف که در اردوی ملی در المپیک پاریس دچار آسیب‌دیدگی شد، توانست در بازگشت به اردوی باشگاهی زیرنظر کادرفنی تمرینات خود را دنبال کند اما حالا گفته می‌شود مجدداً ستاره ازبک دچار آسیب‌دیدگی شده و در تمرین دیروز حضور نداشته است. عدم آمادگی 100 درصدی اورونوف و مشکلات عضلانی و جسمانی او که بیشتر به‌واسطه فشردگی رقابت‌های ملی و باشگاهی است باعث شده تا گاریدو نسبت به استفاده از او در ترکیب اولیه تیمش برای مسابقه هفته آینده مردد شود و از دسترس خارج شدن اورونوف برای نبرد با ذوب‌آهن می‌تواند بیش از پیش کار سرمربی اسپانیایی را برای چینش ترکیب اولیه دشوار کند.

گاریدو و اعتماد احتمالی به احمدزاده و سلمانی

سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان در صورت قطعی‌شدن عدم حضور امید عالیشاه و اوستون اورونوف برای جدال با ذوب‌آهن، با توجه به جدایی مهدی ترابی و حضور احتمالی وحید امیری در پست دفاع چپ، کار سختی برای چینش ترکیب اصلی پرسپولیس و انتخاب 2 وینگر خود دارد. با توجه به گزینه‌های در دسترس گاریدو، احتمالاً فرشاد احمدزاده و یاسین سلمانی 2 وینگر پرسپولیس برای جدال با حریف اصفهانی خواهند بود و سعید صادقی هم که به تازگی به تمرینات گروهی سرخ‌پوشان اضافه می‌شده، می‌تواند دیگر گزینه در دسترس سرمربی اسپانیایی باشد!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر