کربکندی: مورایس به درد سپاهان نمی‌خورد؛ چمن خراب عامل اصلی شکست

رسول کربکندی، کارشناس فوتبال، با انتقاد شدید از عملکرد مورایس، سرمربی سپاهان، معتقد است که این مربی نتوانسته انتظارات را برآورده کند. به گفته کربکندی، شکست سنگین سپاهان مقابل الاهلی امارات بیشتر به دلیل مشکلات زمین چمن و عدم مدیریت صحیح مورایس بوده است.

کارشناس فوتبال گفت:زمانی که مورایس گفت استعفا می دهم اگر واقعا از تیم جدا می شد به سود سپاهان بود زیرا عملکردش نشان داده که روی کار اشراف کاملی ندارد.

رسول کربکندی در گفت و گو با فارس، در مورد شکست 4 بر یک مقابل الاهلی امارات در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: سپاهان تمریناتش دیرتر شروع شد زیرا مسابقاتش در  جام حذفی دیرتر از سایر تیم ها تمام شد و بعد از آن هم  بازیکنانش در تیم ملی حضور داشتند و بازیکنان سپاهان فرصت استراحت نداشتند. از سویی دیگر چند بازیکن مطرح از تیم جدا شدند و بازیکنان جوانی جایگزین شان شدند. از سویی دیگر زمین چمن واقعا کیفیت بدی داشت و تقریبا می توان گفت هر 4 گل الاهلی و یک گل سپاهان روی شرایط بد زمین مسابقه رقم خورد و چمن ناهموار و بد عامل اصلی گل های ردو بدل شده بودند.

وی با اشاره به شرایط سپاهان گفت: این بازی هشداری برای سپاهان بود و از غیبت مدافعان اصلی اش لطمه خورد. این باشگاه از نظر امکانات همه چیز در اختیار دار و سرمایه گذاری خوبی هم انجام داده به جز زمین چمن! آنطور که شنیده ام نه فقط زمین ورزشگاه نقش جهان بلکه زمین تمرین تیم سپاهان هم چمنش خراب شده است انگار قارچ یا بیماری به این چمن ها آسیب زده است. از نظر فنی هم الاهلی حرفه ای تر از موقعیت های گلزنی خود استفاده کرد و با آمدن سردار آزمون گل مساوی را زد و بعد هم گل های بعدی را به ثمر رساند این بازی هشداری بزرگ برای سپاهان بود و اگر بر روی ضعف های فنی خود کار نکند در لیگ برتر این تیم دچار مشکل خواهد شد.

کربکندی در مورد نحوه  هدایت فنی مورایس در سپاهان آن هم در سال سوم حضورش در این تیم گفت: مورایس زمانی که بازیکنان بزرگ فصل گذشته را هم در اختیار داشت با اختلاف 10 یا 11 امتیاز در رده سوم جدول لیگ قرار گرفت و سال قبل تر هم با یک مساوی خانگی مقابل ملوان انزلی قهرمانی را از دست داد و به نظرم او با عملکردش نشان داد که مربی بزرگی نیست برخلاف تبلیغات پرسر و صدایی که در موردش انجام می شود.

وی افزود: به عقیده من زمانی که مورایس گفت استعفا می دهم اگر واقعا از تیم جدا می شد به سود سپاهان بود زیرا عملکردش نشان داده که روی کار اشراف کاملی ندارد و اثرگذاری لازم را ندارد چون با حضور بازیکنان بزرگ هم فصل گذشته رتبه ای بهتر از سومی کسب نکرد و وضعیت فنی سپاهان همین شکل بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر